fenderebest Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det må være en merkelig router du har vertfall som ikke klarer å holde styr på tre ip-addresser og som setter seg selv som DNS server. Jaja godt du fikk fikset problemet vertfall. Lenke til kommentar
elexus Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Har et annet problem. Der jeg ikke får opp de popuppene jeg vil. Dvs Jeg trykker "forstørr bilde" så kommer den opp, så forsvinner den(ser at vinduet kommer, men det varer i 0.2 sek) Har prøvd å ta vekk blokkering på popup, funker ikke:S Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hvilken nettleser bruker du? Er det slik på flere? Som for eksempel Opera eller Firefox Edit: last ned Opera og se om det blir slik der. Går mye kjappere og bruker mindre ressurser enn IE samtidig som det er norsk Endret 8. mai 2008 av canavasman Lenke til kommentar
elexus Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Fant svaret, Haddde et program som blokka^^ Var tenkt til å prøve det du sa, men fant det ut^^ Nå skal pcen være så god som ny<3:) Igjen, takk for veldig kjapt svar;D Endret 9. mai 2008 av elexus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå