Erasus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kvinnfolk har det nok lettere enn mannfolka på det aspektet ja. De gangene jeg er på byen med gutta og jeg ser en jente så får jeg litt forskjellige tanker med en gang, det varierer fra "hun der kunne jeg godt ha banga fra mandag til søndag" til "I'd hit it... with a fucking chair". Lenke til kommentar
fgr Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Er vi kvinner så mye bedre enn menn egentlig?? Jeg må ærlig innrømme at jeg kan få et sterkt begjær av å se en hot mann. Ofte kan jeg faktisk bevare tanken og tenkte på den hotte mannen senere også. Jeg tror kanskje instinktene sitter litt i oss kvinner også. Ser jeg feks en attraktiv mann som viser feminine sider, feks leier på et barn, ja så blir jeg litt sånn betatt og tenker " hmm...håper min kjære også blir slik". Og kan sitte å fundere over at han der mannen der sikkert er flink med barn, og da blir han sikkert en fantastisk mann og at konen sikkert er lykkelig gift, at hun er heldig. Og er de lykkelig gift, så er han automatisk en racer i senga. He he...er sikkert bare i tankene mine men.....Og jeg har møtt mannen jeg vil dele resten av livet med, men jeg tenker likevel slik. Jeg vurderer så og si alle menn jeg ser. De havner enten i " ja" gruppe, " nei" gruppe... Ser jeg en grisestygg gutt, så tenker jeg inni meg..." fy faen han var jaggu stygg". Ser jeg en fyr med fin rumpe, så tenker jeg at han hadde jaggu snaddy ræv..... Det er umulig og ikke tenke slik. Men jeg ser ikke for meg inni tankene mine slike sexscener, det gjør jeg ikke. Men jeg kan om jeg ser en bra fyr tenke, " hmm...han er deilig, og kan tenke at han har en stor og deilig pikk". Egentlig så tror jeg på mange felt at vi jenter er mye mer kravstore enn gutter. Se feks på guttekroppen...Det stilles mye strengere krav fra oss jenter angående hva som er en supersexy gutt, enn jeg tror gutter tenker om oss jenter. Bare tenk deg om...hvor mange gutter det er der ute som aldri ville ha sjans til å kunne klare å kvalifisere seg til å få et ligg med en jente. Briller, feit, stygg...ja da sliter du. En tilsvarende jente, selv om hun kanskje ikke blir rent ned av gutter, vil ha det mye lettere for å finne noen som finner henne attraktiv, selv om hun er feit. Men feite menn er det nesten ingen kvinner som tenner på...Det har vel noe med at vi kvinner ikke skal tiltrekkes slike menn, fordi det signaliserer usunnhet. er jo samme for gutter også det. tingen er bare at det er mange gutter som er så desperate at de går på de som er mindre pene, feite osv. mange mener det er jentene som har styringa på kjønnsmarkedet, og ja det er det nettopp fordi det er så mange desperate gutter. men med en gang gutta begynner å få en sunn porsjon selvtillit blir flisa snudd. man ser oftere jenter klenge seg rundt en mann med selvtillit enn du ser gutter som klenger seg på ei jente. (jeg snakker om flere samtidig) Endret 14. mai 2008 av jagarock Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er bare tull.. har akkurat lest en lang tråd om openmoko og tenkte ikke på sex en eneste gang mens jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg tror kanskje instinktene sitter litt i oss kvinner også. Ser jeg feks en attraktiv mann som viser feminine sider, feks leier på et barn, ja så blir jeg litt sånn betatt og tenker " hmm...håper min kjære også blir slik". Og kan sitte å fundere over at han der mannen der sikkert er flink med barn, og da blir han sikkert en fantastisk mann og at konen sikkert er lykkelig gift, at hun er heldig. Og er de lykkelig gift, så er han automatisk en racer i senga. He he...er sikkert bare i tankene mine men.....Og jeg har møtt mannen jeg vil dele resten av livet med, men jeg tenker likevel slik. Haha, morsomt å lese hvordan du "ressonerer" deg frem til en seksuell tanke på den måten. Gutter, det gjelder altså å dra til naboen inni mellom og låne ungen en tur på stranda i sommer. For oss gutter går vel prossessen ca sånn : Ser en attraktiv/sexy jente/dame -(0,2 sek)-> "Henne skulle jeg gjerne pult" (gjerne etterfulgt av en ereksjon) Kan jo hende det sniker seg inn noen ekstra tanker med om hun er litt nasty i senga eller ikke, men normalt sett, hvis hun er fin så spiller det liten rolle akkurat der og da. Leier hun på et barn så kan jeg heller tenke noe i duren : "Huff, forpliktelser og kanskje litt slapp. Se en annen vei." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg