Joachim_F Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Sony har kunngjort Siren: Blood Curse, en episodebasert grøsserspillserie til PS3. Les mer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Interessant at shibito-greien satser på å myrde kameraet framfor han ninjaen i rutete skjorte som sniker seg rundt. Eller kanskje det er noen som holder kameraet som holder på å møte sin skjæbne. Jeg tror jeg holder meg unna uansett, få ting er mer forstyrrende enn zombier som ikke nøyer seg med å stavre avgårde i typisk zombietempo. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Syns dette virker ganske spennende, likte det skumle siren spill til Ps2, og god grafikk og fysikk er bra med slike grøssere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 likte ikke demoen, var enormt irriternende bruk av sixaxis. og alt for mørkt og uoversiktlig. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Likte den japanske demoen veldig godt, bortsett fra det statiske kameraet, men det må man jo nesten regne med av japanerne, som ikke liker å kontrollere kameraet itillegg til figuren. Kanskje de gjør at det er et alternativ i den vestlige releasen, slik som statisk kamera er i den japanske utgaven av DMC4. Men uannsett, gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg