Gå til innhold

Laste inn musikk på xbox 360

Anbefalte innlegg

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=923167&hl=

Ja, ok, skyt meg. Jeg falt for fristelsen å er nå den stolte eier av en xbox.

Playstation 3 fristet også, men når playstation 3 ikke støtter pålaystation 2 spill lenger, å den andre versjonen som gjør det ( den til 6000 kr.) ikke lenger er å anskaffe, å er for dyr likevel.. jajamen, da kan sony gå å skyte seg selv.

Men jeg lurer likevel på.

Jeg slettet all musikk som fulgte med boksen for å frigjøre plass, å nå vil jeg ha inn litt musikk igjen. Er det mulig å laste ned musikk fra egen extern harddisk, minne brikke eller noe slikt?

Streaming fra pc kan jeg bare glemme siden jeg bare kjører windows xp, å ikke vista.

Å om ikke dette går, hvor får jeg kjøpt nedlastbare sanger til min xbox? finner ikke en fane for musikk for xbox live..

oki, det var en horde med spørsmål, så beklager det.. men jeg trenger noe hjelp siden manualen var noe tynn.

PS: Digger forøvrig Xbox 360 med 20 gig harddisk.. støyen gjør ikke noe når en blir vant til det å GTA 4 er deilig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=923167&hl=

Ja, ok, skyt meg. Jeg falt for fristelsen å er nå den stolte eier av en xbox.

Playstation 3 fristet også, men når playstation 3 ikke støtter pålaystation 2 spill lenger, å den andre versjonen som gjør det ( den til 6000 kr.) ikke lenger er å anskaffe, å er for dyr likevel.. jajamen, da kan sony gå å skyte seg selv.

Men jeg lurer likevel på.

Jeg slettet all musikk som fulgte med boksen for å frigjøre plass, å nå vil jeg ha inn litt musikk igjen. Er det mulig å laste ned musikk fra egen extern harddisk, minne brikke eller noe slikt?

Streaming fra pc kan jeg bare glemme siden jeg bare kjører windows xp, å ikke vista.

Å om ikke dette går, hvor får jeg kjøpt nedlastbare sanger til min xbox? finner ikke en fane for musikk for xbox live..

oki, det var en horde med spørsmål, så beklager det.. men jeg trenger noe hjelp siden manualen var noe tynn.

PS: Digger forøvrig Xbox 360 med 20 gig harddisk.. støyen gjør ikke noe når en blir vant til det å GTA 4 er deilig.

1. Jeg sitter selv med XP, men streamer som kjerringa på juleaften uansett.

Selv bruker jeg ORB til dette, men Transcode 360, samt streaming via Media Player 11 skal også gå smertefritt.

2. For å legge inn musikk på boxen må det rippes fra CD. Overføring fra ekstern HD går ikke, men man kan selvfølgelig spille av det som er av musikk på diskene.

3. Nedlastbare sanger ikke ikke en realitet ennå. Jeg vet faktisk ikke om det i det hele tatt er i pipelinen til MS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...