Vegard_Haug Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Atari har sikret utgiverrettighetene til Trackmania United Forever i Norden. Les mer Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) *Artikkelen er rettet* Bra å se at TMUF får får europeisk utgiver, men vi får se hvor mye det får solgt. Er nok en del som kjøper igjennom Steam. Endret 8. mai 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hvorfor har du stor forbokstav her? "Trackmania-fans" Når et navn settes sammen med et substantiv, er det ikke et egennavn lenger. Da må du skrive "trackmania-fans" eller "trackmaniafans". Men det sier jeg at du må skrive, bare fordi det er i videre tråd med retningslinjene Hardware.no har satt for merkenavn. Normalt følger ikke merkenavn skriveregler, og det rette i mine øyner skal da være "TrackMania-fans". Men ettersom du følger en annen list, må du skrive "trackmania-fans". Ellers en fin artikkel. Endret 8. mai 2008 av atomtissetasen Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ville trodd at de fleste interesserte allerede har kjøpt dette gjennom Steam, men en butikkutgivelse kan kanskje få det til å dukke opp på radaren til folk som ikke følger med hva som skjer på nettet. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) det er ikke alle som kjøper spill via steam heller. jeg ser dette som en fin ting, dersom prisen blir lav nok så er det godt mulig at jeg kjøper spillet. Endret 8. mai 2008 av Spirre Lenke til kommentar
KAS Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvorfor har du stor forbokstav her? "Trackmania-fans"Når et navn settes sammen med et substantiv, er det ikke et egennavn lenger. Da må du skrive "trackmania-fans" eller "trackmaniafans". Men det sier jeg at du må skrive, bare fordi det er i videre tråd med retningslinjene Hardware.no har satt for merkenavn. Normalt følger ikke merkenavn skriveregler, og det rette i mine øyner skal da være "TrackMania-fans". Men ettersom du følger en annen list, må du skrive "trackmania-fans". Ellers en fin artikkel. Jeg skjønner at du er furten over policy-endringen til hw.no når det gjelder navn, men det får da være måte på. Hvis du virkelig bryr deg så mye om skrivefeil så sender du en epost til skribent om dette og lar være å forsøple forumet med offtopic-snakk Når det gjelder saken, så tror jeg det å få trackmania united forever ut i butikkene er med på å gjøre enda flere oppmerksomme på dette herlige spillet. Steam er velegnet ja, men for å være ærlig syntes jeg steam-pakka er så treg at det halve kunne vært nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg