Gå til innhold

Slutt på Formel 1 frå Sony!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ikke de gamle EA Sports F1-spillene ganske bra? Husker i alle fall F1 2002 fikk rimelig bra kritikk.

f12002 er det einaste f1 spillet eg hadde frå EA og det sugde hestelem.:!!!

det var jo umogleg og spille..!!! grafikk og gameplay er to HEILT forskjellige ting i F1..

AI var forferdelig, kjøreeigenskapane var sirup..ALT var fiasko, skulle du prøve å passere nokon so bremsa dei plutselig rett framfor snuten på deg og poff var du ute...

heilt forferdelig, !

Lenke til kommentar
Da tenker jeg på feil spill! Jeg husker det har vært en klassiker, men klarer ikke helt å plassere den på tidslinjen.

formula one 97

dette var vel ein klassiker og forsatt det beste f1 spillet blant mange..;)

DET er spillet sitt det ja, knallbra. Forløperen var supert også!

Ellers så syns jeg det er trist at Sony ikke fortsetter med f1-spill, de har gjort en god jobb. Jeg håper isåfall at Codemasters overtar tronen, ikke EA eller Ubi. Uansett skulle jeg ønske Sony fortsatte.

Lenke til kommentar
Var ikke de gamle EA Sports F1-spillene ganske bra? Husker i alle fall F1 2002 fikk rimelig bra kritikk.

f12002 er det einaste f1 spillet eg hadde frå EA og det sugde hestelem.:!!!

det var jo umogleg og spille..!!! grafikk og gameplay er to HEILT forskjellige ting i F1..

AI var forferdelig, kjøreeigenskapane var sirup..ALT var fiasko, skulle du prøve å passere nokon so bremsa dei plutselig rett framfor snuten på deg og poff var du ute...

heilt forferdelig, !

Det var stor forskjell mellom konsoll og pc versjonen mener jeg. PC versjonen av 99-02 var ekstremt bra og regnes som en klassiker. Konsoll prøvde jeg aldri.

Lenke til kommentar

Formula One 97 er foreløpig min favoritt. God gammel klassiker!

Syns ikke F1 på PS3 har imponer ekstremt, team og kjører jo var jo utdatert allerede når det kom. Selve kjøringen er helt kurant,

men er så utrolig mye jeg savner.

Får håpe EA kommer med en rå utgave av F1 til neste sesong.

Liker 08-spillene til Fifa, velger å tro at de kunne stått for

et rimelig rått F1 spill også.

Lenke til kommentar
Formula One 97 er foreløpig min favoritt. God gammel klassiker!

Syns ikke F1 på PS3 har imponer ekstremt, team og kjører jo var jo utdatert allerede når det kom. Selve kjøringen er helt kurant,

men er så utrolig mye jeg savner.

Får håpe EA kommer med en rå utgave av F1 til neste sesong.

Liker 08-spillene til Fifa, velger å tro at de kunne stått for

et rimelig rått F1 spill også.

da bør du tru om att dessverre..

Lenke til kommentar
Begrunnelse?

De viser jo at de klarer å de beste spillene innenfor all annen sport, hva skal forhindr de i å lage et bra Formel 1 spill?

fordi tidligare f1 spill frå EA var diare frå rævva te satan...

i tillegg bør eit f1 spill lages av ein dedikert utvikler.. eit studio som kan formel 1, som veit kva som funker og kva som ikkje funker..studio liverpool hadde eksperimentert med mange ting dei åra dei hadde tittelen og til slutt blei det eit sabla bra f1 spill, formula one 2006 til ps2 var det beste i serien. Nå skal plutselig EA til på nytt å lage eit f1 spill som sjølsagt skal passe til alle så her blir det "push left stick to turn car left" og giis sjølsagt ut på alle mulige platformer...

Lenke til kommentar

Spillet vil vel kjøre i 30 fps da, siden Dirt og Grid gjør det? Synes egentlig Grid demoen sugde balle jeg da, håper de klarer å få til et skikkelig Formula spill :)

_KroSjefen_: Nå har ikke jeg spilt Formula på lenge, kan du anbefalle Formula 06 (?) eller hva det nå enn heter til PS3?

Lenke til kommentar
Spillet vil vel kjøre i 30 fps da, siden Dirt og Grid gjør det? Synes egentlig Grid demoen sugde balle jeg da, håper de klarer å få til et skikkelig Formula spill :)

_KroSjefen_: Nå har ikke jeg spilt Formula på lenge, kan du anbefalle Formula 06 (?) eller hva det nå enn heter til PS3?

det er jo det beste i serien, men det er formel 1 liksom..så du må jo like sporten for og synes det er bra..;)

i tillegg bør du slå av alt som er av driving aids for og få følelsen..men bilen er ikkje såå vanselig og kjøre som f106 til ps2, der var det ein skikkelig utfordring og fullføre eit løp på 50-60 runder..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Joda, liker selvfølgelig sporten :) Har sett noen løp på TV og spilt litt Formula på Elelctroworld. Er veldig glad i racing spill (av den seriøse sorten, ikke NFS og Juiced altså) så tror ikke interessen er noe problem. Skal sies at jeg ikke har fulgt så mye med på Formulen da, men ser helt klart veldig artig ut.

Men er det noen form for karriere modus i Formula til PS3? Tjene penger, sponsorer, sette opp forskjellige oppsett på bilen (ja du skjønner sikkert hvor jeg vil) osv..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...