_KroSjefen_ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Etter sigende kom det alle trudde, vertfall meg skulle skje... Sony var ikkje villig til å betale så mykje for F1 lisensen til playstation som Bernie Ecclestone ville ha.. Så nå går kansje lisensen til ulvene(EA), trist dag for alle med ps3 som har interesse for formel 1 kjøring i spillbart format. Det er ikkje bekrefta att EA får avtalen sidan det kan like så bli Codemasters eller Ubisoft (helst ikkje) KILDE så kva trur f1 folket, ville Codemasters folka bak DIRT og komande Grid gjere ein god jobb med ein f1 lisens..? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Uansett hva som skjer håper jeg virkelig vi får gode F1-spill til PS3 i fremtiden. Både EA, Codemasters og Ubisoft lager jo spill til PS3, så dette betyr vel ikke at vi ikke får F1 på PS3 de neste 5 årene, eller? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 nei men det går nok multiplatform... om det er bra eller dårleg vil nok vise seg.. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jepp, om det går multiplattform synes jeg bare er bra, jeg. Selvom jeg kun har PS3 og ikke har planer om å skaffe meg noe annet, unner jeg gjerne 360-eiere et godt F1-spill. Jeg synes egentlig Studio Liverpool som lagde F1: CS gjorde en ganske god jobb med det. Jeg har mer tro på at Codemasters vil klare å lage et skikkelig spill med god fysikk osv, enn at EA eller Ubisoft klarer det. Det aller kuleste hadde jo selvsagt vært som SimBin skulle lage multiplattform F1-spill, men det er jo ren ønsketenkning. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 ja det hadde vore spennande med noko nytt når du seier det. Har kun spilt Sony sine f1 bidrag frå 2001, og det er veldig bra f1 spill. Men kansje Codemasters hadde gjort noko anna med f1 spilla i ein positiv retning. gjort skademodellen litt meir spektakuler..fokusert meir på sirkuset i seg sjølv..i tilleg gjort instillingane på bilen litt djupare...slik det er no so er det litt overfladisk..moglegheita til å kjøyre oppvarmingsrunda sjølv, safety car må med att..! Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Du kan kjøre oppvarmingsrunde selv på F1: CS, men det er ingen safety car der. Det må nesten komme med på neste spill, ja. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Du kan kjøre oppvarmingsrunde selv på F1: CS, men det er ingen safety car der. Det må nesten komme med på neste spill, ja. ja du kan kjøyre oppvarmingsrunde..men du kan ikkje kjøyre den SJØLV.. bilen held ein jamn fart, gasser og bremser sjølv og tek svingane sjølv..alt du trenger er å trykke på gassen.. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Spørs om spillet blir lettere slik at alle skal kunne spille det. Arcade Formel 1 racer anyone? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Spørs om spillet blir lettere slik at alle skal kunne spille det. Arcade Formel 1 racer anyone? det er det som er problemet... Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Du kan kjøre oppvarmingsrunde selv på F1: CS, men det er ingen safety car der. Det må nesten komme med på neste spill, ja. ja du kan kjøyre oppvarmingsrunde..men du kan ikkje kjøyre den SJØLV.. bilen held ein jamn fart, gasser og bremser sjølv og tek svingane sjølv..alt du trenger er å trykke på gassen.. Du har en viss kontroll over bilen, hvertfall med alle hjelpemidler avskrudd, slik jeg spiller. Skulle likt å ha FULL kontroll, ja. Det er jeg enig i. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Haha, jeg prøvde demoen som er tilgjengelig til nedlasting. Spillet sugde hardt..Jeg er en fan av F 1 liksom. Men det å lage spillet dårligere enn de gamle overrasker meg! TrackMania Nations er jo så sinnsykt mye kulere.. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva var det som sugde hardt? TrackMania er jo _litt_ annerledes, da. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hva var det som sugde hardt? TrackMania er jo _litt_ annerledes, da. At bilen nærmest styrer seg selv? Og at de andre bilene ikke eier sportslig skikk:P Når de først har satt seg fast på bilen, så slipper de ikke! ^^ Men trackmania eier da! Endret 8. mai 2008 av snik1 Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg er ikke noen EA tilhenger, men må innrømme at det siste Formel 1 spillet EA ga ut til PC (F1 Challenge '99-'02) var meget bra. Det ble utviklet av ISI (Image Space Incorporated) og hvis de får mulighet igjen er ihvertfall jeg litt positiv. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hva var det som sugde hardt? TrackMania er jo _litt_ annerledes, da. At bilen nærmest styrer seg selv? Og at de andre bilene ikke eier sportslig skikk:P Når de først har satt seg fast på bilen, så slipper de ikke! ^^ Men trackmania eier da! Vel, hvis du faktisk hadde skrudd av alle de hjelpemidlene som skal gjøre det mulig for 5-åringer å spille det tror jeg du ville fått en litt annen opplevelse. Spillet føles veldig bra ut, og fysikken er god. AI'en oppfører seg også bra, synes jeg. Selv er jeg ingen fan av trackmania i det hele tatt. Foretrekker simulator-spill som LFS, GT5, GTR og F1: CS. Endret 8. mai 2008 av Mytola Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Like greit å spare opp credits i GT5 Prolouge, og kjøpe seg F1 man kan more seg med=) Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nåja, er det én ting PD har bommet grassalt på er det simulering av F1-bilen. Den er _altfor_ lettkjørt, og har spesielt svært overdreven downforce i forhold til virkeligheten. Jeg har kjørt en god del med den, og må si at det er den ene tingen på GT5: Prologue jeg er mest skuffet over. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har enda ikke fått den . Er den så lettkjørt altså? Om man skrur av alle hjelpemidler også? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ja, det er faktisk veldig lettkjørt. Veldig rask, så du må jo såklart tenke litt kjappere for å planlegge hvordan du skal legge den i svingene og slikt, men det er jeg jo fint vant med fra F1: CE. Spiller GT5: Prologue med alle hjelpemidler avskrudd, på professional, og har hatt alle bilene en god stund. (Nei, jeg jukset ikke med å laste ned ferdig savegame eller noe sånt) F1-bilen er kjempeskuff, mens de andre er artige og føles gode å kjøre. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Var ikke de gamle EA Sports F1-spillene ganske bra? Husker i alle fall F1 2002 fikk rimelig bra kritikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå