Talena Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Fant ut som mange andre at det var på tide med ny pc. Ringte mpx og fikk en kar til å sette opp et tilbud til meg som jeg syns virka veldig bra: OCZ Platinum EB 2048MB DDR3 PC12800 KIT x2 Asus Striker II Extreme nForce 790i S775 Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Boxed Sapphire Radeon HD 3870X2 1GB Skjermkort OCZ 700W GameXStream Strømforsyning Seagate 500GB Barracuda 7200.10 SATA2NCQ Antec Nine Hundred Sort m/sidevindu PC-en kom og vi satte den sammen og fyrte igang. Men syns fra første stund at den harddisken lagde noen merkelige lyder.. Hørtes ut som ei fuglekasse nedi der + en masse knitre og knaselyder jeg ikke har hørt maken til. Fikk da installert Vista på den, men da vi starta med driverne gikk d skeis. Kommer ikke engang inn på windows nå, så vi formaterte og prøvde å installere på nytt, men d går så treigt at d lar seg rett og slett ikke gjøre. Fant ikke harddisken på bios heller på ny PC-en, men da vi kobla den til den gamle dukka den opp etter litt om og men.. Nå er ikke jeg noen pc-ekspert, men det her virker jo ikke til å være helt normalt.. Noen forslag om hva som skjer her? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Defekt harddisk, liten tvil om det Lenke til kommentar
Talena Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Defekt harddisk, liten tvil om det Var d jeg var redd for ja:) Huff så kjipt, akkurat installert Vista Home Edition OEM og da.. får håpe d ikke blir no krøll der i tillegg hehe Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ta kontakt med MPX og fortell om problemet, de ordner helt sikkert opp i saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå