sir-alex Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har kjøpt meg en Hd-dvd spiller nå. (Har også PS3, som jeg bruker Blu-ray på) Har sett masse tilbud på playx, zailor og diverse nettbutikker som dumper prisene på HD-dvd. Men vet dere om noen butikker som selger HD-dvd billig over disk? Håper på mange tips! Holder til i StorOslo Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Du vil vel få det billig de fleste steder, siden alle kjøper Blu-ray. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Du vil vel få det billig de fleste steder, siden alle kjøper Blu-ray. Tror ikke det skjønner du. Er mange butikker som ikke bryr seg om at HD-dvd skal ut av markedet. Blir ikke overasket hvis elkjøp og lefdal selger HD-dvd filmer i butikk for 150,-kr+. Derfor jeg spurte her, hvis noen vet om noen konkrete butikker? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Mener å ha lest at både Lefdal og Elkjøp har sluttet (eller skal slutte veldig snart) å selge HD-DVD, så kan jo hende at det er mange som ikke tilbyr det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvorfor ikke kjøpe fra nettbutikk? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Transformers HD DVD 59 @ platekompaniet.no. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Hvorfor ikke kjøpe fra nettbutikk? Hvis jeg hadde ønsket å kjøpe fra nettbutikk hadde jeg vel skrevet det? Jeg lagde denne tråden, pga jeg ville ha HD-dvd raskt for å kunne teste noe. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg tror både platekompaniet og free record shop selger ut HD-DVD billig nå for tiden. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hvis jeg hadde ønsket å kjøpe fra nettbutikk hadde jeg vel skrevet det? Jeg lagde denne tråden, pga jeg ville ha HD-dvd raskt for å kunne teste noe. Hvis du bestiller fra en god nettbutikk har du den jo i løpet av to dager. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Lefdal og Elkjøp kjører fremdeles 250 spenn for de få platene de har. Grunnen til at det er så lite hd-dvd fysisk i butikkene er det stort sett ikke er tatt inn noe særlig hd-dvd i utgangspunktet. De fleste har også solgt unna det de hadde for lenge siden.. Lettere med nettbutikker som gjerne har fjernlagre. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Mener å ha lest at både Lefdal og Elkjøp har sluttet (eller skal slutte veldig snart) å selge HD-DVD, så kan jo hende at det er mange som ikke tilbyr det i det hele tatt. Jeg trengte film igår, og det fikk jeg kjøpt;) Det er grunnen for at jeg spurte om fysisk butikk. Tror nok ikke netbutikkene er blitt så raske at de leverer på dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå