emrossel Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har oppgradert Nokia maps til versjon 2.0 og installert Map Loader fra Betalabs. Det jeg ikke får til er å kjøpe City Guider. Det virker som om menystrukturen er ufullstendig ettersom jeg ikke finner alternativer under Ekstra som gjør det mulig å kjøpe slike guider. Noen som har opplevd det samme. Jeg blir også "kastet ut" av maps i enkelte tilfeller når jeg prøver å gå inn i menyen guides. Har prøvd å reinnstallere nokia maps 2.0 uten at det har hjulpet. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Ser forresten at det er sluppet en oppgradering på nokia.com/betalabs dag. Håper at den fikser dette. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Please fortell åssen det gikk til slutt her da.... :-) Er klar for maps 2.0 selv nemlig...men vurderer vel egentlig å vente til den er lansert ordentlig... Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Oppgraderte i går og etter det jeg kan se er dette en VESENTLIG forbedring i forhold til forrige versjon. Menyene er kommet på norsk - de har blitt flere og mer brukervennlige. Det virker som om kartene har fått en liten overhaling også og når jeg testet GPSn på vei til jobben i dag, oppdaget jeg blant annet at de utrolig irriterende meldingene om å "ta en U sving" midt på motorveien nå er borte. Jeg kan anbefale oppgraderingen og i følge Betalabs er det nå like før versjon 2.0 skal bestå "eksamen" (graduate). Endret 9. mai 2008 av emrossel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå