levlex Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Gjenoppliver Ericsson-design for musikkinteresserte. Les mer Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Den så jo stilig ut, bortsett fra knappene. Men LG er uansett ikke noe for meg. Gammel vane vond å vende, alltid likt SE. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 LG? Skal det ikke skrives Lg? Viser til redaktørens skriv Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Nei det skrives da LG. Står her. LG er jo riktig skrivemåte, på samme måte som SAS og NSB. Kan det sammenlignes med iPod vs. Ipod? Forklar. EDIT: Siterer fra artikkelen/tråden du sikter til: "Forkortelser vil vi som tidligere skrive med store bokstaver, f.eks. AMD, PC, DVD, ADSL osv. Dette mener vi gir den beste leseropplevelsen." Endret 8. mai 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Pen telefon... Men til informasjon: LG har selv produsert flip telefoner tidligere LG 500 foreksempel. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 om jeg tolker bildet rett så har flippen fint lite med mikofonen å gjøre, for den gjemmer seg rett under 0 tasten (lite hakk på bildet). og musikktastene er ikke mye dedikerte, siden det ser ut som det er samme løsning som SE brukte på nummerflippen på P800 i sin tid. med andre ord så trykker musikktastene ned retningstasten som ligger under flippen... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 om jeg tolker bildet rett så har flippen fint lite med mikofonen å gjøre, for den gjemmer seg rett under 0 tasten (lite hakk på bildet). Hva er de svarte hullene nederst på det åpnede dekselet da? Synes det minnet om mikrofon... Jeg synes telefonen så stilig ut, helt til jeg så at det var flippdeksel på. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 om jeg tolker bildet rett så har flippen fint lite med mikofonen å gjøre, for den gjemmer seg rett under 0 tasten (lite hakk på bildet). Hva er de svarte hullene nederst på det åpnede dekselet da? Synes det minnet om mikrofon... det er undersiden av musikk-knappene. og når telefonen er klappet sammen så havner disse rett oppå retningstasten og rød telefon. er samme løsninga som SE brukte på den her: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_p800-326.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg