Gå til innhold

Creative ZEN problemer

Anbefalte innlegg

Hei.

har kikket litt rundt på nett en stund etter ny mp3 spiller og gikk for ZEN med 4GB etter å ha sett at den hadde fått en grei omtale.

fyrte opp spilleren igår og alt virket greit helt til at jeg skulle prøve video... jeg prøvde meg frem på ulike serier jeg hadde liggende i xvid format. det som skjedde først var at den prøvde å spille av video, men bilde frøys med bilde som lignet ett godt brukt palett. men lyden var tilstede. prøvde så å starte samme video på nytt men så kom den med feilmeldingen at den ikke klarte å spille av med den frameraten videoen hadde. rart tenkte jeg å prøvde meg frem på andre serier i xvid. men alt jeg prøvde meg frem på fikk samme feilmedling når jeg prøvde å starte dem. etter litt surfing på nett fant jeg "Daniusoft ZEN konverter"og prøvde å konvertere en snutt av en dvd film. men da jeg startet videoen kom samme feilmelding som før. Da fant jeg frem nål og resetta spilleren og prøvde å spille av samme video igjen. NÅ gikk det! men da jeg valgte en annen fil som også var konvertert med Daniusoft, så fikk jeg feilmeldingen igjen. prøvde så å starte den fila jeg fikk startet først men neida, den fikk også samme feilmelding. Prøvde å restarte igjen og spille av en video igjen og nå funket det. etter prøving og feiling ser det ut til at jeg må restarte dritten vær gang jeg skal se en ny videofil :mad:

noen som har vært borti samme problem?

Endret av Evil Knivel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...