Demantios Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Jeg var litt korttenkt og farga håret og øyenbrynene svart i går kveld, noe som så ut til å gå bra, helt til jeg merka at også at deler av huden i ansiktet også fikk mørkere farge. Det ser ut som det sitter ganske godt og jeg får det ihvertfall ikke ut med såpe og vann. Hvordan skal jeg få dette ut av huden? Om det så er white spirit eller klore det ut vil jeg høre det, dette er nesten like ille som da jeg farget håret med spraylakk Endret 4. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvilken hårfarge brukte du? Siden det hang seg fast i huden, liksom. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Garnier Nutrisse, fargekode 3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er sånn semi-permanent kremfarge, er det ikke? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Permanent kremfarge såvidt jeg vet Går ihvertfall ikke ut før det vokser ut igjen Totalpoeng 57 Type PERMANENT FARGE Cirkapris, kroner 125 Farge 5.4 Lys Kobberbrun (ikke riktig, men antar det meste er samme) Kjøpes hos Dagligvare/Kjeder Innhold ml 120 Pris per liter 1042 Merking (teller 5 % av Totalvurdering) 5 Innhold (teller 20 % av Totalvurdering) 1 Lukt 2 Påføring 4.5 Utskylling 5 Kosmetiske egenskaper, totalt (teller 10 % av Totalvurdering) 4 Å gre ut 4 Å ta/kjennepå/føle på 4 Frisørmessig vurdering, totalt (teller 10 % av Totalvurdering) 4 Fargenyanse og dybde/intensitet 5 Fargejevnhet 3.5 Dekking av grå hår 4 Virkeevne/effekt totalt (teller 30 % av Totalvurdering) 4.5 Holdbarhet fargeresultat 3 Holdbarhet nyanse/sjattering 3 Holdbarhet dybde/intensitet 3 Fargejevnhet over tid 4.5 Holdbarhet UV-stråler 3.5 Holdbarhet klor 5 Holdbarhet UV-stråler og klor 4 Varighet hårfarge, totalt (teller 20 % av Totalvurdering) 3.5 Uønskede reaksjoner (svie, etc hos testpanelet) (teller 5 % av Totalvurdering) 4 Totalvurdering Middels Endret 8. mai 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
spissmusa Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 har ikke peiling på hva som fjerner hårfarge på hud, men noe som slo meg, og som kan være verdt å forsøke er ansiktsskrubb. lykke til Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ansiktsskrubbing, peeling, eller gjøre det enkelt (men det kommer til å svi). Neglelakkfjerner tar hårfarge som klenger seg til ansiktet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Peeling tenkte jeg også selv, men jeg vet ikke hva det er. Tror jeg får ta en tur til muttern og se om ho har skrubb og sånt. Neglelakkfjerner som kommer til å svi? Isåfall så er det verdt det^^ Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 hudceller har jo ikke all verdens levetid... såååå? Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har hørt om folk som har brukt Jiff skurekrem når man har fått hårfarge rundt hårfestet. If all else fails, så kan du jo prøve bittelitt av det hvis du har. Ville vært veldig sparsom så det ikke renner. (Du kan jo gjøre et søk på Mote og velværeforumet til Kvinneguiden.no. ) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Aske fra en sigarett Jeg fikk tips fra en frisør om det etter hun farga meg i trynet, og det hjalp pina meg.. men det spørs kanskje hvor lenge det er siden? Det går uansett ganske fort bort. Gnikk og gnu. Lag deg egen peeling med sukker og såpe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Takker for svar alle. Det forsvant heldigvis inatt, så det gikk ganske greit. Som JKJK sa så dør hudcellene ut og nye rene dannes Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg bruker bare å skrubbe med klut, vann og intimsåpe . Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Sminkefjerningsservietter funket på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå