Gå til innhold

Flere bilder av neste SE-flaggskip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjulet er greit om man holder telefonen i venstre hånd - da faller tommelen rett på hjulet. Men ettersom jeg er høyrehendt bruker jeg helst høyre hånd for "enhåndsbruk" og da stemmer ikke ergonomien for meg ihvertfall - da havner hjulet under pekefinger (refleksen min tilsier at jeg bruker denne til å gripe i telefonen med), eller langfingeren...

Super telefon for kjeivhendte :!:

Sony Ericsson bruker massive beløp til utvikling og en annen sak jeg synes er underlig er at de ikke skaffer seg webutviklere som duger og endrer strategien sin på dette feltet. Det gjelder i hovedsak brukerområder som nedlasting, kjøp av programvare, themes og oppdateringer. Sidene som omhandler telefon og tilleggsutstyr er ikke stort bedre.

Lenke til kommentar
Tøys. Jeg er høyrehendt og har ikke noen problemer med å bruke hjulet med venstre hånd. Men, folk er forskjellige. ;)
Hehe... morsomt dette... :tease:

Jeg har heller ikke problemer med å bruke hjulet med venstre hånd. Da er det vel meningen at man skal bruke stylus eller fingrene med høyre hånd samtidig? ....og da snakker vi vel om tohåndsbetjening? Hvilket bringer meg tilbake til poenget - det er en tohåndstelefon - også for de enkle oppgavene.... om man ikke er kjevhendt....

Lenke til kommentar

Har akkurat vært i kontakt med Sony Ericsson. Denne modellen er ikke i lanseringsplanene til produsenten. I følge Sony Ericsson kan bildene av P5i være bilder som er manipulerte eller at noen har laget en type kopi/fake.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...