Gå til innhold

Lidl stitt pc-tilbud, kun lokketilbud!

Anbefalte innlegg

Jeg så i kundeavisen til Lidl igår at de skulle selge en pc, med helt okei specs, til en rimelig pris: http://www.lidl.no/no/home.nsf/pages/c.o.2...d_multimedia_PC

Det var en multimedia PC med HDMI utgang, HD-dvd leser, Dual Layer brenner osv osv.

Prisen på denne var kun: 3999,-kr

Ok tenkte jeg, dette virker jo som et godt tilbud! Så jeg fikk lyst til å kjøpe, men ville sjekke ut litt nærmere.

I kundeavisen så står det at de kun har 2 stk i hver butikk. Søkte litt på nettet å fant denne artikkelen: http://forbruker.no/digital/nyheter/article2017767.ece

Det samme pc-tilbudet som de har idag, hadde de i september 07 (Men da var prisen 5290,-kr)

Det var noen kunder som møtte tidlig opp, og var først i køen. Da de kom inn så hadde ikke butikken pcene, fordi de var solgt på forhånd.

Jeg dro en tur innom Lidl i går kveld for å høre om de hadde fått inn pcene som skulle være på tilbud idag. Først så hørte jeg med en som satt i kassen, han var ikke sikker og sa de ikke hadde fått inn pcene. Og han sa han ikke skulle jobbe i morgen, så han visste ikke. Han "plinga" på ass.Butikksjef som kom bort. Jeg høre med henne om de virkelig skulle få ha pcene i butikken i morgen, og hun sa hun ikke visste. (Hun sa det på en sinnsykt sur måte, og kunne ikke noe om kundeservice) De visste altså ikke noe om de kom til å ha pcer, de sa jeg bare måtte møte opp klokken 09.00 for å se om de hadde pcer.

Jeg spurte da på en hyggelig måte om tlf.nummeret til Lidl butikken på Jessheim, så jeg kunne ringe de å spørre om de visste at de hadde pcene inne. Da svarte hun surt at hun hadde nummeret deres på datamaskinen, men ORKET ikke å gå inn for å sjekke! Jeg ble litt overasket egentlig, men det er vel holdning til en personell som straks for sparken fordi Rema tar over?

Tingen er det at de ansatte kjøper pcene, før de åpner;) Så kundene i det hele tatt, ikke får sjansen til å kjøpe de.

Ville bare informere, så ingen går på den blemma og tror på dette tilbudet.

R.I.P Lidl

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men det er vel holdning til en personell som straks for sparken fordi Rema tar over?

Second that.

Ja, dette syns jeg er ganske patetisk, at de har slike tilbud uten å ha pcene, og at de har slik kundeservice! Uholdbart!

Lenke til kommentar

Det er jo ikke mer en et par år siden de solgte noen Targa Laptoper på Lidl. Forøvrig noen gode maskiner

Service og slikt ble tatt rett igjenom Targa selv, og ikke igjenom Lidl ( dog var det viktig at kopi av kvitteringen var med)

Edit:

Ser hva jeg selv skrev der gitt :p

Mente ikke kopi av kvitteringen , hehe

Men , ja dere skjønner sikkert

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar
men det er vel holdning til en personell som straks for sparken fordi Rema tar over?

Second that.

Ja, dette syns jeg er ganske patetisk, at de har slike tilbud uten å ha pcene, og at de har slik kundeservice! Uholdbart!

Mest sannsynligvis får de ikke sparken da det er Rema som overdrar virksomheten til Lidl, slik jeg har forstått, og ved virksomhetsoverdragelse så kan ikke sparkes ene og alene for det.

Lenke til kommentar

Lidl på Levanger hadde 3 pc-er stående da jeg var innom i dag.

En ble kjøpt (selvfølgelig ikke av meg).

Så 2 igjen.

Er jo ingen super-pc, men prisen er ikke så ille i forhold til det man får.

På større steder forsvinner de nok fort, om ikke de ansatte tar dem selv da.

Men det blir bare spekulasjoner. :)

Lenke til kommentar

En kompis fikk tak i en, utrolig men sant. Hehe.

Det er jo en helt OK pc da, han har koblet den opp mot 40" Full-hd lcd skjermen, og kjører bilde gjennom HDMI.

Er jo helt ypperlig som en slags, mediapc. Var å så på noen HD-dvd filmer som han hadde kjøpt, og dette fungerte ypperlig på pcen. Den spilte også av MKV-filer uten noen store problemer.

Så til den prisen, så er det et bra kjøp.

Lenke til kommentar

Ja, men det er ikke noe nytt at det er dårlig kundeservice på lidl. Skulle selv handel spyler væske der, så jeg spurte en dame hvor de hadde de. Greit nok det tenkte jeg, men da vi kom fram til hva hun mente var spyler veske, så var det ett speil.

Elendig butikk, ikke kan de norsk en gang. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ja, men det er ikke noe nytt at det er dårlig kundeservice på lidl. Skulle selv handel spyler væske der, så jeg spurte en dame hvor de hadde de. Greit nok det tenkte jeg, men da vi kom fram til hva hun mente var spyler veske, så var det ett speil.

Elendig butikk, ikke kan de norsk en gang. :thumbdown:

Helt riktig!Greit at det er et flerkulturelt miljø der, men de må jo kunne snakke med norske kunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...