lunde1987 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Nokon som har erfaringer med koss pro3aa? er det god lyd i det? er det godt å ha på seg? er du fornøgd med at du kjøpte det? Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 ojoj.. snart 30 poster blågutt Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 hehe gratulera med snart 100 poster Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 aahh.. 100 8) dette er er kansje litt off topic.. :oops: Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 gjer sikkert ingenting, min tråd uansett Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 I slike tilfeller man skulle hatt en "varsle moderator" knapp.. (:oops: skulle vel ikke skrevet dette) Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 offtopic: det går vel egentlig ikkje ut over andre enn meg? (on)topic: ingen som har erfaringer med pro3aa? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det eneste jeg vet om Koss er at de har et headset som er ufattelig snadder lyd i! Portapro, desverre for meg, vil de nermest være ubrukelige på f.eks TG, så derfor har jeg lyttet på mangen ulike headset idag, og det viser seg at de fleste spiller dårligere eller omtrent det samme som Portapro, deriblandt Koss UR40 (UR40 spiller dårligere etter min mening). Koss er et sweet merke som leverer det de sier, lifetime warranty er jeg spesielt fan av! Har fixet mine 5 ganger. De liker ikke at jeg har de koblet til PC'en samtidig som de andre høyttalerene og glemmer å skru ned lyden! Da har elementene en tendens til å løsne bittelitt og man hører vibrering på dypbass. Min feil, Koss som må fikse! -Chief- Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Vel har ikke prøvd akkurat det produktet, men fikk akkurat mitt R/65B headset med mic fra koss. Det kostet 65.99$ med frakt og jeg slapp toll, vet ikke hvorfor jeg slapp det. Alt jeg har å si er WOW! Det er genial lyd i dem. Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Takker for svar! Kanskje eg legg litt meir penger i eit headset.. har lyst på eit headset som kan spela trance høgt og fint med masse bass Fins det nokon andre produsentar å anbefala som eg kan ta ein kikk på? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Vel har ikke prøvd akkurat det produktet, men fikk akkurat mitt R/65B headset med mic fra koss. Det kostet 65.99$ med frakt og jeg slapp toll, vet ikke hvorfor jeg slapp det. Alt jeg har å si er WOW! Det er genial lyd i dem. Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 kjøpte de rett fra hjemmesiden til koss. de er greie å ha med å gjøre. Koss' hjemmeside Alså 500 kr for et rått headset med mic synes jeg er en veldig god investering... tror ikke du får det under 1000 i norge...kansje i oslo. Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 offtopic: det går vel egentlig ikkje ut over andre enn meg? Jo, egentlig gjør det det. Hvis noen har lurt på det samme som deg, men ikke startet en thread enda og ser den topicen (gjelder jo forsåvidt på de fleste forum), forventer de kanskje at det skal være noe fornuftig preik her. Det kan fort bli litt rotete hvis man må lete gjennom en unødig mengde med spam før man kanskje kommer frem til noen som har noe fornuftig å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå