RamGuy Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 I går installerte jeg spillet Battle for Middle-Earth 2 på maskinen etter en re-installasjon (kjører akkurat nå Windows Vista SP1 64bit) Da virket det helt smertefritt, jeg oppdaterte og deretter klarte jeg å starte spille og få spilt. Når jeg forsøker å starte opp spillet idag ber det meg om å sette inn den riktige DVD-en i DVD-spilleren? DVD-en står i, og autokjør kommer opp osv.. Men når jeg trykker på "Run / Play" får jeg bare beskjed om å sette inn riktig DVD? Hva i allverden kan være problemet? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hvordan DVD-spiller har du? Opplevd en del problemer med å lese av CD'er/DVD-er med kopibeskyttelse med en treg DVD-spiller. Endret 8. mai 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Har en Optiarc 7170S med siste modifiserte firmware. Så det burde ikke være problemet Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har en Optiarc 7170S med siste modifiserte firmware. Så det burde ikke være problemet Har du prøvd en re-install av spillet? Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Det er mulig den tror det er falsk plate pga eventuell image-software du har. Du kan like gjerne lasta ned mini-image og yasu, det bruker jeg når jeg en sjelden gang bestemmer meg for å ta noen kamper online Gamle dvd-spillern min klarte å ikke å kjøre plata til spillet(dvs den klarte det 1 av 10 ganger), så det er mest sansynligvis der problemet ditt ligger. PS: Si ifra hvis du vil ta et game mot meg edit: gamereplays.org forumet var best på BFME2 ting, så det er GARANTERT noen der som kan hjelpe deg. Endret 8. mai 2008 av Uncas Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Det er mulig den tror det er falsk plate pga eventuell image-software du har. Du kan like gjerne lasta ned mini-image og yasu, det bruker jeg når jeg en sjelden gang bestemmer meg for å ta noen kamper online Gamle dvd-spillern min klarte å ikke å kjøre plata til spillet(dvs den klarte det 1 av 10 ganger), så det er mest sansynligvis der problemet ditt ligger.PS: Si ifra hvis du vil ta et game mot meg edit: gamereplays.org forumet var best på BFME2 ting, så det er GARANTERT noen der som kan hjelpe deg. Det ulovlig å oppfordre brukere til å bruke cracks. Endret 8. mai 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Han vil ikke få spilt online med crack. Mini-image er nødvendig hvis spillern ikke fungerer (som sansynligvis er tilfellet her). Er vel piratkopiering som er ulovlig? Går ikke å piratkopiere et spill man spiller online (får jo ikke spilt) edit: Nå er vel ikke du mod heller, si heller ifra til de istedet for å ødelegge edit: Gamle spillern min klarte ikke lese C&C plata heller, så hvis du kjenner noen som har det kan du jo teste. Damn EA! Endret 8. mai 2008 av Uncas Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Han vil ikke få spilt online med crack. Mini-image er nødvendig hvis spillern ikke fungerer (som sansynligvis er tilfellet her). Er vel piratkopiering som er ulovlig? Går ikke å piratkopiere et spill man spiller online (får jo ikke spilt) edit: Nå er vel ikke du mod heller, si heller ifra til de istedet for å ødelegge Vel, moderatorene er veldig strenge på dette. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Nå har vell aldri mini-image vært direkte cracks, og om du attpåtil faktisk har en gyldig lisens på et spill, så er vell hvert fall ikke mini/maxi-image noe ille. Saken er jo at du helst ikke skal oppfordre til sånt, for du vet aldri om folk vil bruke det til piratkopiert eller lovlig materiale. Men uansett, har vurdert det. Men er litt kjipt å måtte ha et gigantisk maxi-image (finner ikke noe mini-image til BFME2) liggende på maskinen for å få spilt det Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bruk YASU, er et program som "cloaker" daemon tools og andre virtuele ROM programmer. Mulig det vil hjelpe? Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Du kan jo prøve å komprimere maxi-imaget, det reduserer av og til størrelsen. Gå inn på egenskaper så "avanserte egenskaper" og huk av for "komprimer for å spare diskplass". Denne tråden har blitt litt tvilsom i forhold til piratkopiering ... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Du kan jo prøve å komprimere maxi-imaget, det reduserer av og til størrelsen. Gå inn på egenskaper så "avanserte egenskaper" og huk av for "komprimer for å spare diskplass". Denne tråden har blitt litt tvilsom i forhold til piratkopiering ... Velkommen til forumet . Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 fikk det problemet en gang. på gamle pcen. sendte en melding til ea. De fant ikke problemet og jeg prøvde alt som fantes. fikk aldri løst det:P Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 jaja, skal re-installere alt igjen i morgen uansett, håper det fikser på problemet Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 jaja, skal re-installere alt igjen i morgen uansett, håper det fikser på problemet Får håpe det ja . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå