Gå til innhold

The All Seeing Eye - Tidligere kunder - Scam?

Anbefalte innlegg

Hai

Fikk eit brev i posten i dag, eller i går.

Der dei ber meg oppgji visa kort nummeret mitt og utløpsdato osv osv... litt skeptisk til dette her!

Er det noken andre som har fått samme brevet i posten?

Eg kjøpte den 17.04.2003 The All Seeing eye from ubisoft, fordi det var eit sjefs program på den tida, men ikkje brukt det spessielt ofte no i den seinere tid.

Legger med brevet her...

http://img246.imageshack.us/img246/4896/dscn2719nz1.jpg

dscn2719nz1.jpg

Har ikkje scanner, så brukte digitalkamera.

Er det bare tull og fanteri?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yahoo kjøpte opp ASE, for så og legge det ned. Alle med "livtids abb." skal få tilbake litt av penga de har betalt ($15 tror jeg).

SWREG skal tilbakeføre disse pengene via kredittkort, noe som er normalt.

Du har også fått en mail ang dette tidligere:

Subject: Important information about your All-Seeing Eye subscription

Dear All-Seeing Eye subscriber:

We are writing with regard to one of Yahoo!.s features, the All-Seeing Eye, and your refund. Yahoo! has partnered with SWREG Inc. to facilitate your

refund.

You have been identified as a current lifetime subscriber to the All-Seeing Eye service, and are therefore eligible to receive a refund of $ 15. You

have not been refunded yet as a result of the expiration of your original method of payment. In order to ensure your billing information is

protected, SWREG will need you to send via postal mail your updated information via one of two methods below:

A. SWREG will be sending all eligible subscribers a form via postal mail in the next two weeks. You may choose to wait for this letter, fill out the

relevant information, and return it to the postal address or fax number below.

OR

B. You can print this email, fill out fields 1-5 below, and return it to the postal address or fax number below.

1. Name: ______________

2. Order Number: _________

3. Credit Card: ________________________________

4. Expiration Month: ________

5. Expiration Year:__________

FAX NUMBER:

(952) 252-8982

POSTAL ADDRESS:

SWREG, Inc.

9625 West 76th Street

Eden Prairie, MN 55344

Once SWREG has received your completed form via either A) or B) above, SWREG will process your refund within 7 days.

If you have other questions about this change, please read the FAQs (http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/games/all-seeing-eye-support.html) or contact

Yahoo! Games Customer Care (http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/games/general.html).

Thanks,

SWREG and The Yahoo! Games Team

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...