Khalifen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Mange av de jeg var på festival med oppfatta MDB som grusomt kjedelige, men det er jo ikke musikken man hopper og skriker til, men det var stas med headbanging under "Vast Choirs". Neste år blir det kanskje inne i den store salen også. Da blir lysshowene ufattelig mye bedre. Lenke til kommentar
s_tein Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Mange av de jeg var på festival med oppfatta MDB som grusomt kjedelige, men det er jo ikke musikken man hopper og skriker til, men det var stas med headbanging under "Vast Choirs". Neste år blir det kanskje inne i den store salen også. Da blir lysshowene ufattelig mye bedre. har aldri hørt no særlig på MDB før jeg heller, pga at jeg blir deppa etter tre sanger. Men musikken er kvalitet som bare det og jeg skjønner ikke hvor mye følelser han Stainthorpe har inni seg. Det var jo klar forskjell på den overfloden av følelser som lå i det MDB framførte på sin konsert og den konserten til Opeth der Åkerfeldt bare spilte seg gjennom Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 De som oppfattet dem som kjedelige, hadde de noe kjennskap til MDB fra før, eller var det helt nytt for dem? Og, var ikke Roy i storform? Jeg ville uansett ha likt å sett dem... Jeg hadde tårer i øynene 3. mai på Rockefeller.. Lenke til kommentar
Amroth Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hadde egentlig planlagt å dra men måtte avlyse bare en uke før.. ekstrem nedtur D: Uansett, hovedattraksjonen var Opeth for min del. Så kan noen som var der fortelle meg hvordan de var? Hvilke sanger spilte de? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kanke helt alle navna på låtene til Opeth men de spilte hvertfall Master's Apprentice som er en av favoritt låtene fra nevnte band! DEN TOK AV:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Twisted Sister 01. You Can't Stop Rock 'N' Roll 02. The Kids Are Back 03. Stay Hungry 04. The Beast 05. I Believe In Rock And Roll 06. I Am (I'm Me) 07. Like A Knife In The Back 08. Ride To Live, Live To Ride 09. We're Not Gonna Take It 10. The Fire Still Burns 11. We're Gonna Make It 12. Burn In Hell 13. The Price 14. I Wanna Rock Encore: 15. Come Out And Play 16. S.M.F. Opeth 01. Demon of the Fall 02. The Baying of the Hounds 03. Master's Apprentices 04. Serenity Painted Death 05. To Rid the Disease 06. Wreath 07. Heir Apparent Encore: 08. The Drapery Falls Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Du har ikke tilfeldigvis setlist til My Dying Bride, også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 My Dying Bride 01. Here in the Throat 02. The Songless Bird 03. From Darkest Skies 04. And I Walk With Them 05. The Snow in My Hand 06. The Cry of Mankind 07. Vast Choirs Encore: 08. To Remain Tombless 09. The Dreadful Hours Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tøft, og takker! Er det mulig å spørre hvor du fant denne informasjonen? Eller.. vel.. nå har jeg nå spurt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 I dette tilfellet fant jeg det på Scream Magazine sitt forum. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Noen som så Alestorm? Isåfall, hvordan var de live? (: Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Alestorm var utrolig fett! Traff forøvrig på vokalisten etter showet helt kanon og han signerte skjorta til en kompis av meg med "Arh, I suck cock for cash" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Fikk ikke med meg Alestorm nå, men de lagde liv på Graspop i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå