Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Den 15. og 16. august arrangeres Metal Rock Fest i Lillehammer. Dette er i bunn og grunn oppfølgeren til Metal Heart festivalen som ble arrangert på Notodden i fjor. Festivalen arrangeres utendørs ved Radisson SAS Lillehammer Hotell. Billettprisen blir 1200,- for festivalpass og 695,- for 1-dags. Ingen aldersgrense. Artister: Endret 10. mai 2008 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Festivalpass trenger jeg her gitt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er ikke så alt for langt unna dette, så kanskje jeg kan få overtalt mamma til å i allefall se Opeth. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 kunne godt ha tenkt meg nedover Opeth, Circus Maximus, Kamelot og Evergrey er vell de bandene jeg kunne ha tenkt meg til å se. Spesielt Opeth og Kamelot. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Billettene ble kjøpt dagen de ble lagt ut. My Dying Bride en kilometer unna huset er bare alt for bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Program: Fredag 15. august Twisted Sister Kamelot Hanoi Rocks The Wildhearts White Lion Trouble Richie Kotzen Tygers Of Pan Tang Astral Doors Alestorm Adam Bomb Fate Bullet Crimes Of Passion Maeder Lørdag 16. august Opeth My Dying Bride The Rods Freak Kitchen Evergrey Circus Maximus Paradox Susperia Draconian Seventh Wonder Midnattsol Tÿr Benena Reach Myrath Manifest Rammsund Lenke til kommentar
Zepter Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Twisted Sister!! Gamle kara fra 80-tallet ruster aldri! Men jeg tror ikke jeg våger å tukle med minnene fra Drammenshallen og konserten med dem i 1986. Jeg vil huske de slik de en gang var Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Finfin mulighet for oss som ikke var født enda på den tiden å få sett de i alle fall. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis jeg får fri fra jobb er jeg der, noe mer er det ikke å si! Da blir det to-dagers pass og ihvertfall disse bandene: Opeth Alestorm Circus Maximus Kamelot Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Drit at Kamelot og Opeth ikke er den samme dagen; lørdag. Det er de to jeg har interesse av å se. Jaja. Jeg får i hvert fall sett Opeth. Gleder meg stort. =D Skal hente billettene i dag etter skola. Lenke til kommentar
enator Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 å gud i en eller annen form.. opeth freak kitchen (virkelig verdt og ta en titt på disse. matias eklund er brilliant) tyr.. MM.. vurderer sterkt og hoppe på et fly her altså.. å gud i en eller annen form.. opeth freak kitchen (virkelig verdt og ta en titt på disse. matias eklund er brilliant) tyr.. MM.. vurderer sterkt og hoppe på et fly her altså.. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Vurderer sterkt å dra på festivalen, frister emd både Twisted Sister, Opeth, Alestorm, Tyr og Susperia. Har ikke hørt om så mange av de andre... det jeg er spent på er hvor mange besøkende det kommer til å være.. folka her, skal dere telte eller bo på hotell? Jeg og mine kompiser kommer til å være på telplassen til festivalen. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har dagsbillet til lørdagen, majoriteten av fredagsprogrammet har jeg sett før.. Men gud som jeg gleder meg til My Dying Bride og Opeth. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Circus Maximus, er det ikke en eller annen fra forumet som er et eller annet for dem? Fant dem hvertfall via her og det hørtes lovende ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det var vel denne karen her som spilte keyboard i Circus Maximus, men han slutta for ett par - tre år siden. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ikke lenge til nå! Fy fasan som jeg gleder meg! Har leid leilighet på birkebeineren med noen folk. Detta blir stas! Og til alle som skal: Fredag er pirat-night! Arghh! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kommet hjem fra festivalen.. og svarte så bra det var! Jeg hadde to småbommerter; jeg forsov meg på fredag og gikk glipp av Kamelot! Og sov lenge på lørdag, så jeg gikk glipp av Draconian! :'( Men, jeg fikk med My Dying Bride og Opeth som også var storfavoritter! "Oppdaget" Susperia på konserten, de skal jeg DEFINITIVT kjøpe plate av! Og synes de aller fleste band var jævlig kule!! Ble litt skuffet over Circus Maximus, som jeg ikke hadde hørt noe av før.. bare om. Anywho.. FEEEET festival!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Tja, hva skal man si? Twisted Sister var rett og slett fantastisk! Fantastisk setlist, fantastisk stemning og fantastisk bra gjennomført av bandet. Møtte også Jay Jay, Mark og A. J. på hotellet dagen før. Kamelot var også veldig bra, selv om Khan ikke var i toppform stemmemessig. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg hadde to småbommerter; jeg forsov meg på fredag og gikk glipp av Kamelot! Og sov lenge på lørdag, så jeg gikk glipp av Draconian! :'( Kamelot var ikke stort. Sola skinte også, så lysshowet hadde ikke noen virkning. Draconian derimot. Fy fader for en konsert! Lenke til kommentar
s_tein Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Draconian var herlig. Best var My dying bride, Opeth fikk det vanskelig å holde oppe kvaliteten etter en slik konsert, men de klarte seg greit. Håper virkelig de får til festival neste år også, noe det sannsynligvis blir Endret 18. august 2008 av s_tein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå