FrankBjarne Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 15 var på en torsdag. lørdag og søndag er ikke bankdager, så om du betalte i går eller i dag så går nok det helt greit. De vil ikke motta pengene før 19-21 aug. uansett. Om du vil være helt sikker er det bare å ta en telefon til skolen i morgen. 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Er jeg in deep shit når jeg ikke klarte å betale semesteravgiften innen fristen 15. august, men betalte den 3-4 dager senere? Eh nei, det verste som kan skje er at du får en purring og må vente litt lenger på studielånet.. Endret 18. august 2013 av Rotaderp Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Nettopp kommet inn døra på Nye Kallerud. To små spørsmål mens jeg pakker ut … 1. Er det ingen HD-kanaler å få gjennom coax-kabelen i veggen? 2. Er det trådløst nett her (eventuelt planer om det)? Endret 18. august 2013 av heanwi Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Nettopp kommet inn døra på Nye Kallerud. To små spørsmål mens jeg pakker ut … 1. Er det ingen HD-kanaler å få gjennom coax-kabelen i veggen? 2. Er det trådløst nett her (eventuelt planer om det)? 1. HD kanaler? No no. 11 SD her. 2. Skal vel være nok trådløst nett rundt på området til at du kan koble deg på. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Har ikke fått noe passord eller SSID til noe wifi. De som er er jo låste (og virke veldig private). Jaja, finner utav det. Takker! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Har ikke fått noe passord eller SSID til noe wifi. De som er er jo låste (og virke veldig private). Jaja, finner utav det. Takker! Du kan bruker eduroam med studentid og studentpassord når du får det. Lenke til kommentar
ynos82 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Satt hovedsaklig på de tre første radene ja. Rødhåret og bruker briller. Edit: Enklere kan det vell ikke bli ved å linke til facebook. Da var du den jeg trudde du var Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvordan ser man på timeplanen hva som er obligatorisk og ikke? Og hva som er forelesninger og øvinger? Har lett både på fronter og på timeplanen, men finner det ikke ut. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 http://www.hig.no/studietilbud - Let opp studiet ditt her. På høyre siden for studiet finner du "Studie og fagplaner". Nederst på denne siden er oversikt over valgfag og obligatoriske fag linket til studiet. 1 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) http://www.hig.no/studietilbud - Let opp studiet ditt her. På høyre siden for studiet finner du "Studie og fagplaner". Nederst på denne siden er oversikt over valgfag og obligatoriske fag linket til studiet. Takk for svar, men jeg tenkte på hvilke forelesninger som var obligatoriske. Ettersom jeg har skjønt er det lite obligatorisk? Skulle visst ifm sfo og barn, om jeg får til noen kortere dager Endret 19. august 2013 av Heidi Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Kommer an på studiet, men de fleste studier krever ikke at du er der under forelesning. Det er dog obligatoriske oppgaver, prøver, osv. som må gjennomføres. Enkelte av disse krever da at du er på skolen og under forelesning for å delta på nevnt aktivitet. Dette får du mer informasjon om etterhvert som studiet starter. Foreslår at du spør læreren i de enkelte fagene om de har noen fagplaner klare. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Takk for svar, men jeg tenkte på hvilke forelesninger som var obligatoriske. Ettersom jeg har skjønt er det lite obligatorisk? Skulle visst ifm sfo og barn, om jeg får til noen kortere dager Du har så og si ingenting obligatorisk annet enn arbeid. Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Angående saken med trådløstnett på Nye Kallerud. Lurte på samma tingen, sendte mail til IT-tjensten, de sa at det kommer på plass om noen uker. Her er svaret de ga på epost: "Heisann, det stemmer at trådløsnettet ikke er oppe på Nye Kallerud enda, dette kommer om noen uker, det ventes på elektriker. For mer informasjon kontakt SOPP."Så jadda, med en så løst satt dato for når det kommer på plass tror jeg det bare er å gni seg med tålmodighet 1 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Takk Valkyrex! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Noen som vet om noen app som syncer opp timeplanen med timeedit? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Noen som vet om noen app som syncer opp timeplanen med timeedit? HiG Timetables @ Android Og velkommen til alle nye studenter idag! 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Noen av dere som ble jaget bort fra parkeringsplassen ved det høye glassbygget ved rundkjøringen? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 HiG Timetables @ Android Og velkommen til alle nye studenter idag! Takktakk! Noe tilsvarende til iPhone? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Glem det, fant hotlink til ical. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Noen av dere som ble jaget bort fra parkeringsplassen ved det høye glassbygget ved rundkjøringen? Eidsiva bygget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå