Camron Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Fint vær på Gjøvik i dag da, sånn fra 19-20 og utover. Lyner nesten ikke. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 litt OT, lol, oppdaget nå at du er fleskefjæring Sir_wrathson eller? Hilsen ein innavla kvindøl... Hehe, ja det stemmer Morsomt at det er folk her fra området også Hva går du på? Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Gikk på Medier og kommunikasjon her i dalen, og nå videre på Medieproduksjon som jeg håper blir bra Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 De som har gått Medieteknikk og Medieteknologi (master) - hvordan vil dere definere vanskelighetsgraden, arbeidsmengden samt hvor mye talent man kan flyte på? Takker for svar Lenke til kommentar
IQM Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 De som har gått Medieteknikk og Medieteknologi (master) - hvordan vil dere definere vanskelighetsgraden, arbeidsmengden samt hvor mye talent man kan flyte på? Takker for svar Det her kommer litt ann på hva du er ute etter, å få kun A på vitnemålet eller bare "karre" deg igjennom. Jeg vil si at det er forholdsvis vanskelig å få de beste karakterene (kommer ann på lærer og fag selvfølgelig), men at man helt greit greier å komme seg igjennom uten å jobbe deg i hjel. Kun talent uten å jobbe kommer du nok ikke veldig langt med, er mange fag hvor man trenger å sette seg ned å lese og jobbe jevnt med. Merk at dette er mine personlige erfaringer, og at andre som har gått studiet kan ha helt annen oppfatning. Fra og med i år skal noen fag kjøres sammen med CIMET masteren (Farge master) og nivået på disse fagene er veldig høyt, men tror de som tar disse fagene får mye igjen. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg skal begynne på Ingeniørfag - elektro. Noen flere ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Når er det skolen begynner? Husker ikke hvilken linje jeg ble puttet i siden jeg skal låne emner i et år, men er det 18. august for andre- og tredjeklassingene? Endret 7. august 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Korrekt. Også begynner førsteklassinger den 20. august. http://www.hig.no/student/studiestart_2008 Endret 7. august 2008 av Camron Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nå er det ikke lenge til vi begynner, dere! Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg reiser fra Egersund den 14 Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Jeg reiser fra Egersund den 14 Hva skal du gå på? Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det blir ei konge fadderuke folkens, gled dere Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg reiser fra Egersund den 14 Hva skal du gå på? Jeg skal gå på Medieteknologi, en velkommen avveksling fra Allmennfag. Jeg ser at du kom inn på Medieproduksjon og har gått allmenn du og, så du vet nok hva jeg snakker om ;D Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Hehe, okey Tenkte også på det, men etter litt tenking fant jeg ut at medieproduksjon var mer passende for meg Morsomt å se at flere fra område her skal til Gjøvik Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Idd! Bra at det ikke bare blir TjukkL og rulle R. Men forhåpentligvis noe avbrekk med noe skarre R og bløte konsonanter. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Morsomt å se at det er flere på medieteknologi Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Idd! Bra at det ikke bare blir TjukkL og rulle R. Men forhåpentligvis noe avbrekk med noe skarre R og bløte konsonanter. Det er det værste jeg har hørt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Såeh, noen her som skal gå mediemanagement og/eller bo på Sørbyen, da? Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg skal ikke gå mediemanagement, men jeg skal bo på Sørbyen. Jeg hører det visstnok er det beste stedet å bo, eller hvertfall ikke det verste ;D Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Til info for kommende beboere på Sørbyen: Rema 1000 i førsteetasjen er stengt. De driver og pusser opp eller noe sånnt, uansett ligger halve butikken på utsiden av bygget atm. Så ikke regn med å gjøre noen innkjøp der. Har ikke peiling på når de har planer om å åpne butikken igjen, men slik det ser ut der nå tar det nok litt tid. Endret 9. august 2008 av Camron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå