Stoddart Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hvor er det jeg kan kaste søple hen i Sentrum Studenthjem? Kast det i hybelen til Stoddart. Din tufs! Får holde at du med fler gikk amok med, salt, ketchup og stempler. Søppelet kastes i de gule byggene ved inngangen til studenthjemmet, der postkassene er. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hvor er det jeg kan kaste søple hen i Sentrum Studenthjem? Kast det i hybelen til Stoddart. HAHAHA Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Din tufs! Får holde at du med fler gikk amok med, salt, ketchup og stempler. HAHAHA LASSE! Lenke til kommentar
GisleAune Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hvor er det jeg kan kaste søple hen i Sentrum Studenthjem? Kast det i hybelen til Stoddart. Din tufs! Får holde at du med fler gikk amok med, salt, ketchup og stempler. Søppelet kastes i de gule byggene ved inngangen til studenthjemmet, der postkassene er. Er det søppelkasser der for generisk avfall og papir? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Du har bio, papp/papir, rest og plast. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Du har bio, papp/papir, rest og plast. Oops... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 I hvertfall 3 av de ;P Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Halvlei av å ikke ha internett på kabelen, eller utrolig treigt nett (sånn ca. halv ISDN) 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 For 5 dager siden skreiv jeg noe om at jeg var lei av manglende nett, eller ISDN delt på 2 nett på hybelen. Problemet er vedvarende virker det som. Lurer på om jeg kommer på "feil side" av SOPP i morra. Dette gidder jeg ikke mer. Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 IT har visstnok ikke tenkt å gjøre noe med det. kjipe greier. er helt tilfeldig om jeg har bra nett eller dårlig nett hver dag. dette gjelder både trådløst og kablet. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) På trådløst så pleier det som regel å være ok på ett av de tre nettene. Sjeldent eduroam, HIG-W og SOPP er tussete samtidig. Det funket altså veldig fint på den tiden jeg hadde laptop. Ikke like fint nå som jeg har stasjonær, og ikke noe trådløst nettverkskort. Er halvveis avhengig av kablet nettverk nå, bare så synd det er helt totalt ubrukelig, og har vært det i snart en uke. Men, dette får meg i det minste til å synce spotify for første gang. Må ha offline sanger nå om jeg skal få hørt på noe musikk. Online funker ikke Endret 31. august 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 har helt tilfeldig hastighet på alle nett. i forgårs lasta jeg opp i 0.1Kbps på eduroam, og ned 20Mbps kablet. i dag er trådløst raskt og fint, men kablet er useless. blir kasta ut av FIFA, hehe. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hvor bor dere? Jeg har ikke hatt noen problemer med internett på Nordbyen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Sentrum... Jeg får møkkanett på en laptop som en kompis har atm, da trådløst. Men det er fortsatt bedre enn kablet nett for meg, den stasjonære har enda ikke noe spotify. Men, det er for dårlig nett for TV2 Sumo, så ikke noe deadline day for meg Jaja, ser for meg at jeg blir dårlig venn med SOPP i morra "Hei, jeg har mistet vaskekortet mitt ,er det mulig å få ett nytt?" Også... "Er det også mulig å få ett internett som faktisk er stabilt, og har en fart som er høyere enn ett modem delt på 15, så man får gjort noe vettugt på internett. Selvom man ikke har laptop. Det er vel en grunn til at man har kabel på hybelen? Eller er det bare gulvpynt?`" Jada, jeg er litt sint atm -.- Ett ustabilt nett er greit, men ikke 5 dager på rappen... Endret 31. august 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Nettet er stort sett stabilt på Sørbyen også. Dårlig at det ikke gjøres noe med dog. Om en sitter på studentbynettet, (eller uninett andre plasser.) kan en se en del tv-kanaler her (evt. direkte, ligger en spilleliste på nettsida): http://forskningsnett.uninett.no/tv/ 2 Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Om en sitter på studentbynettet, (eller uninett andre plasser.) kan en se en del tv-kanaler her (evt. direkte, ligger en spilleliste på nettsida): http://forskningsnett.uninett.no/tv/ WOW. TV2 PL i HD rett på laptop'en! Takk for opplysningen Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 WTF. takk som faen! Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Veldig greit å kunne streame via VLC. Da slipper man tungdrevne avspillere på en nettleser. Gratis TV2 PL HD... det er nesten for godt til å være sant Føler med Stoddard nå... med sin ISDN-hastighet... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hah, herlig ting, bare jeg får nett som er ok igjen... Kunne ventet så jeg ikke blir mer irritert? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hm, må bare finne noen jeg kan sette opp en VPN hos, så jeg får det inn her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå