Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er det jeg kan kaste søple hen i Sentrum Studenthjem?

Kast det i hybelen til Stoddart. ;)

Din tufs! Får holde at du med fler gikk amok med, salt, ketchup og stempler.

Søppelet kastes i de gule byggene ved inngangen til studenthjemmet, der postkassene er.

Er det søppelkasser der for generisk avfall og papir?

Lenke til kommentar

På trådløst så pleier det som regel å være ok på ett av de tre nettene. Sjeldent eduroam, HIG-W og SOPP er tussete samtidig.

Det funket altså veldig fint på den tiden jeg hadde laptop. Ikke like fint nå som jeg har stasjonær, og ikke noe trådløst nettverkskort. Er halvveis avhengig av kablet nettverk nå, bare så synd det er helt totalt ubrukelig, og har vært det i snart en uke.

Men, dette får meg i det minste til å synce spotify for første gang. Må ha offline sanger nå om jeg skal få hørt på noe musikk. Online funker ikke :p

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Sentrum...

Jeg får møkkanett på en laptop som en kompis har atm, da trådløst. Men det er fortsatt bedre enn kablet nett for meg, den stasjonære har enda ikke noe spotify.

Men, det er for dårlig nett for TV2 Sumo, så ikke noe deadline day for meg :(

Jaja, ser for meg at jeg blir dårlig venn med SOPP i morra :p

"Hei, jeg har mistet vaskekortet mitt ,er det mulig å få ett nytt?"

Også...

"Er det også mulig å få ett internett som faktisk er stabilt, og har en fart som er høyere enn ett modem delt på 15, så man får gjort noe vettugt på internett. Selvom man ikke har laptop. Det er vel en grunn til at man har kabel på hybelen? Eller er det bare gulvpynt?`"

Jada, jeg er litt sint atm -.- Ett ustabilt nett er greit, men ikke 5 dager på rappen...

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...