Stoddart Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Min erfaring fra i fjor, er at man kan parkere overalt hvor det er noe som ligner parkeringsplasser. Så lenge de ikke er reserverte Lenke til kommentar
Maalk Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Noen som har lyst til å forklare meg den raskeste veien fra Nordbyen til skolen? Er relativt ny i byen, og har ikke akkurat sondert terrenget så nøye enda... Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Noen som har lyst til å forklare meg den raskeste veien fra Nordbyen til skolen? Er relativt ny i byen, og har ikke akkurat sondert terrenget så nøye enda... Hm, Nordbyen ja. Vet ikke om du skal gå, kjøre eller sykle men... 1. Følg Ludvig skattums gate forbi sykehuset og deretter forbi Gjøvik Stadium. 2. Følg Hunnsvegen til krysset i nærheten av kirken. 3. Deretter følg Hans Mustads gate til Gjøvik skole. 4. Nedover Skolebakken til Øvre Torvgate. 5. I enden av Øvre Torvgate ser du noe berg av noe slag (Fjellhallen?) 6. Gå forbi der og oppover forbi endel boligblokker til du kommer til et lysregulert gangfelt som krysser Storgata. 7. Over brua og oppover en ganske bratt bakke som går opp mot Høgskolen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Gå opp til veien på oversiden, ned langs sykehuset, forbi Mix-kiosken og VGS, og ta til høyre ved fengselet. Fortsett oppover og du ser skolen. Lenke til kommentar
Maalk Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Noen som har lyst til å forklare meg den raskeste veien fra Nordbyen til skolen? Er relativt ny i byen, og har ikke akkurat sondert terrenget så nøye enda... Hm, Nordbyen ja. Vet ikke om du skal gå, kjøre eller sykle men... 1. Følg Ludvig skattums gate forbi sykehuset og deretter forbi Gjøvik Stadium. 2. Følg Hunnsvegen til krysset i nærheten av kirken. 3. Deretter følg Hans Mustads gate til Gjøvik skole. 4. Nedover Skolebakken til Øvre Torvgate. 5. I enden av Øvre Torvgate ser du noe berg av noe slag (Fjellhallen?) 6. Gå forbi der og oppover forbi endel boligblokker til du kommer til et lysregulert gangfelt som krysser Storgata. 7. Over brua og oppover en ganske bratt bakke som går opp mot Høgskolen. Takk! Lenke til kommentar
GisleAune Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Har flytta inn i sentrum studenthjem. Hvilket nettverk kan jeg koble til? Får bare så vidt inn 'sopp' og mister tilkoblinga før jeg får se login-sida. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er det ikke et HiG-W der? Lenke til kommentar
GisleAune Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Er det ikke et HiG-W der? Får den inn på en pc, men mister tilkoblingen ganske fort. ANYT er det med best signalsryrke, men de er passordbeskyttet. Exit: dat autocorrect... Endret 16. august 2011 av GisleAune Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Passordbeskytta er folk som har egne nett. Er vel på kanten av hva man har lov til. HIG-W og SOPP nettene er utrolig fantastisk elendige for tiden... Irriterer meg noe sinnsykt. Glad jeg bruker kabel! BTW: Jeg bor i 15.bygget. De gangene SOPP funker så funker det bra! I 13-bygget så er det ingenting for tiden... Endret 16. august 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
GisleAune Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Vet ikke om det er 13 eller 15... Er i Ibsens Gate da. Endret 16. august 2011 av GisleAune Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Når du går inn til sentrum så ligger 13 bygget til høyre (nærmest CC/Mjøsa) og 15 bygget øverst. Lenke til kommentar
GisleAune Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Kan du si meg adressa til den ene? Har aldri vært i gjøvik før. Edit: nå kom jeg på det. 15c 1-etg. Endret 16. august 2011 av GisleAune Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Aha! Du som akkurat flytta inn i 103. Velkommen! Husk at du har gangvask vær 3.uke ;P Om sopp/hig-w krangler, prøv å koble til det andre, også evt. tilbake. Du kan også sjekke eduroam nettet. Endret 16. august 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 ikke bruk HIG-W eller SOPP. møkkanett. Eduroam er langt overlegent på alle måter. man trenger ikke logge på, det er stabilt, og det er raskt. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Bruk kablet nett hvis du bor på studby da. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Synes både hig-w og sopp nettet fungerte bra til sånn ca. midt i ferien jeg Bruk kablet nett hvis du bor på studby da. Ikke på alle 3 maskinene... Lenke til kommentar
GisleAune Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Kabelen bestemte seg for å samarbeide i dag. O.O hastighet... Endret 17. august 2011 av GisleAune Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Noen som skal på konserten ikveld og vet om det er mulig å kjøpe bilett i døra? Lenke til kommentar
killex Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Noen som skal på konserten ikveld og vet om det er mulig å kjøpe bilett i døra? Er ikke mulig.... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Men man får fortsatt kjøpt de på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå