Valkyrex Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen andre som sitter i en leilighet uten nett, uten tv, uten at de andre leietagerene har flyttet inn og kjeder seg til døde eller? xD Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Glad jeg er fullt etablert i luksuriøse Sentrum Student Resort Facility. Fordelen med å gå R1-kurset er at man kan sikre seg hybel flere uker før studiestart Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen andre som sitter i en leilighet uten nett, uten tv, uten at de andre leietagerene har flyttet inn og kjeder seg til døde eller? xD Har du ikke nett eller tv? Kom rett på nettet og fant kanalene med en gang da jeg flyttet inn i går. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hvordan er det med matbutikker i nærheten av Nordbyen? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Et par hundre meter (sør-vest?), følg veien ovenfor i retning fastland. Ved siden av kirkegården. Endret 14. august 2011 av KoKo_ Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Noen andre som sitter i en leilighet uten nett, uten tv, uten at de andre leietagerene har flyttet inn og kjeder seg til døde eller? xD Har du ikke nett eller tv? Kom rett på nettet og fant kanalene med en gang da jeg flyttet inn i går. Hehe, burde kanskje ha nevnt at jeg bor i privatleilighet, ikke via SOPP sine studenthybler =) Men har dog mobiltbrebånd, masse filmer som må sees, og en stor krukke med pulverkaffe, this has been a fun weekend... Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 708 eller, Schmo? 707. Er vi naboer? :o Nei, flytta derfra. Er en innvandrerfamilie på 4 som bor borti gangen der som bråker no jævlig. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ja vet, den ene ungen gikk inn i leiligheten min mens jeg var i boden - de kunne gjort et bedre førsteinntrykk synes jeg. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Wohoo, parkeringsplassen min var ledig! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Men bare 5 nye studenter... Det er hva man får for å ha R1-matte som ett krav... Bare fem nye? Virkelig? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Men bare 5 nye studenter... Det er hva man får for å ha R1-matte som ett krav... Bare fem nye? Virkelig? Det som blir sagt. BTW. Jeg skal sitte bak i bilen i morra! (erhm, teknisk sett, i dag) Endret 14. august 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 BTW. Jeg skal sitte bak i bilen i morra! (erhm, teknisk sett, i dag) Han henter meg først, så. Lenke til kommentar
GisleAune Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Noen flere som skal gå spillprogrammering? Fikk høre av Simon McCallum (studieleder for sp.prog) at 45p, aka min poingsum, var akkurat på grensa. Fikk så vidt bolig hos SOPP. Litt mye å ha en parleilighet alene, sikkert, men det var ikke noe annet ledig og jeg var først på ventelista ganske lenge... Hvor tidlig er det lurt å søke neste år for å kunne velge bolig hos SOPP så i si? Endret 15. august 2011 av GisleAune Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg søkte bolig i mars og fikk på Nordbyen, Kallerud (som ligger rett ved skolen) var førstevalg. Som i Trondheim og andre steder jeg har bodd, er det lurt å være veldig tidlige ute. Nå som du har studieplass er det ingenting iveien for at du søker så tidlig som mulig neste år. Lenke til kommentar
killex Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hvor er det mulig å få parkert på Sentrum studenthjem? Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Poker- og bingokveld 24. aug. Organisert pokerturnering er vel ikke lov i Norge? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hvor er det mulig å få parkert på Sentrum studenthjem? På venstre side av veien mot "hovedinngangen". På høyre siden etter "hovedinngangen" Samt ett par-tre-fire plasser på nedsiden (mot mjøsa) av 13-bygget. Dette så lenge man ikke har parkeringslapp Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Poker- og bingokveld 24. aug. Organisert pokerturnering er vel ikke lov i Norge? Hysj! Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Noen flere som skal gå spillprogrammering? Fikk høre av Simon McCallum (studieleder for sp.prog) at 45p, aka min poingsum, var akkurat på grensa. Fikk så vidt bolig hos SOPP. Litt mye å ha en parleilighet alene, sikkert, men det var ikke noe annet ledig og jeg var først på ventelista ganske lenge... Hvor tidlig er det lurt å søke neste år for å kunne velge bolig hos SOPP så i si? Jeg har gått på studiet tidligere, før det blei flytta fra Rena til Gjøvik, og har McCallum som veileder på masteroppgaven. Da jeg starta på studiet kom de som ville inn egentlig, så pågangen har tydeligvis økt. Du kan søke om overflytting igrunnen med en gang om du er ute etter noe litt billigere. Er ikke uvanlig at det er folk som av forskjellige grunner flytter ut av studenthyblene før året er omme. Lenke til kommentar
killex Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Leon83: Om det ikke er innsats så er det vel lov?? Stoddart: Ah Takk:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå