Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som sitter i en leilighet uten nett, uten tv, uten at de andre leietagerene har flyttet inn og kjeder seg til døde eller? xD

 

Har du ikke nett eller tv? Kom rett på nettet og fant kanalene med en gang da jeg flyttet inn i går.

 

Hehe, burde kanskje ha nevnt at jeg bor i privatleilighet, ikke via SOPP sine studenthybler =)

 

Men har dog mobiltbrebånd, masse filmer som må sees, og en stor krukke med pulverkaffe, this has been a fun weekend...

Lenke til kommentar

Noen flere som skal gå spillprogrammering? Fikk høre av Simon McCallum (studieleder for sp.prog) at 45p, aka min poingsum, var akkurat på grensa.

 

Fikk så vidt bolig hos SOPP. Litt mye å ha en parleilighet alene, sikkert, men det var ikke noe annet ledig og jeg var først på ventelista ganske lenge... Hvor tidlig er det lurt å søke neste år for å kunne velge bolig hos SOPP så i si?

Endret av GisleAune
Lenke til kommentar

Noen flere som skal gå spillprogrammering? Fikk høre av Simon McCallum (studieleder for sp.prog) at 45p, aka min poingsum, var akkurat på grensa.

 

Fikk så vidt bolig hos SOPP. Litt mye å ha en parleilighet alene, sikkert, men det var ikke noe annet ledig og jeg var først på ventelista ganske lenge... Hvor tidlig er det lurt å søke neste år for å kunne velge bolig hos SOPP så i si?

Jeg har gått på studiet tidligere, før det blei flytta fra Rena til Gjøvik, og har McCallum som veileder på masteroppgaven. Da jeg starta på studiet kom de som ville inn egentlig, så pågangen har tydeligvis økt.

 

Du kan søke om overflytting igrunnen med en gang om du er ute etter noe litt billigere. Er ikke uvanlig at det er folk som av forskjellige grunner flytter ut av studenthyblene før året er omme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...