Stoddart Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Egen leilighet = to parkeringsplasser og garasje. Glassfiberbil. Bare rammen som ruster. Trenger ikke garasje (a) Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Egen leilighet = to parkeringsplasser og garasje. Glassfiberbil. Bare rammen som ruster. Trenger ikke garasje (a) Sykkel. Trenger ikke garasje. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hm, får ikke sendt gjeldsbrevet før mandag. Da får jeg vel første utbetaling mot neste helg da? Blir godt med litt penger! Håper jeg får mine før vi begynner, så jeg kan ta ut deg jeg skylder deg i 50-lapper og la det regne over deg. Evt 10-kroninger, men da mister man kanskje "regn"-effekten! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Evt 10-kroninger, men da mister man kanskje "regn"-effekten! Hvis jeg kan veksle de ut i butikken din, så. Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Er det noen her som veit ca. hvor mye bøker vil koste? Føler ikke helt for å søke opp alle bøker og dems priser, så kritisk er det ikke. Men noen forslag? Skal gå informasjonssikkerhet. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Er det noen her som veit ca. hvor mye bøker vil koste? Føler ikke helt for å søke opp alle bøker og dems priser, så kritisk er det ikke. Men noen forslag? Skal gå informasjonssikkerhet. Tror jeg samla sett brukte noe i retning av 4000,- for alle bøker forrige år. Ser på noen av de nå at de faktisk kosta over 400 per stk, noen nærmere 500. Tror stort sett alle bøkene ligger rundt denne prisen per stk. Kommer litt an på hvor stor boka er også. Er litt røverpriser (på boksjappa på HiG hvertfall). Dog, alt mitt var nytt. Mulig du kan bruke brukte bøker fra fjorårsstudenter. Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Oisann, det hørtes ganske så dyrt ut! Jeg har allerede avtalt å kjøpe en bok til faget grunnleggende programering, for 150.- Tror ikke jeg gidder å kjøpe noe nytt, så lenge jeg finner de bøkene jeg trenger, og at de er lesbare, så er det ikke noe vits å gjøre meg selv unødigt fattig xD Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Er i gang med å flytte inn i Nordbyen nå, var heldig med leiligheten, er i øverste etasje med utsikt over Mjøsa. Lyst og fint studenthjem forøvrig, høgskolen er også knall Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hørtes digg ut! Jeg flytter opp i morra, det var ikke noe studenthybler tilgjenglig når jeg søkte, så gikk på det private markedet. Hvilken linje skal du gå a? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg begynner på sykepleie Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Mange tomme hybler på Sentrum når jeg dro derifra på Torsdag. Håper da virkelig det er innflyttningsbonanza i helga (og at ingen står på park.plassen min på Søndag!) Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hehe, tror det blir mange slitne folk, oppskrapte møbler og ny ansikter i helga! ^^ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ja, skulle ønske jeg kunne sitte i hybelen og se og høre på det Men i helga er det jo ett gedigent bilcrossløp i hjembyen, kan jo ikke sitte på hybelen i Gjøvik da :O Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Lykke til alle nye studenter på HiG Jeg er ferdig med 3 år der nå - på Medieteknologi. Ser det nye kullet bare var på 5 studenter :O Blir sikkert ei knall fadderuke! De pleier å ta av Enjoy! Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 708 eller, Schmo? 707. Er vi naboer? :o Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 noen på Sentrum som har peiling på hva i all verden den lyden som kommer fra hus 15 er for noe? den har vært der i nesten hele dag. en konstant, høy og monoton pipelyd. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Vet du hvor i bygget det kommer fra? Det er jo mye der. Men jeg har dratt ut alle kontakter hos meg, så det kommer nok ikke fra min tomme hybel! Men bare 5 nye studenter... Det er hva man får for å ha R1-matte som ett krav... Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Vet du hvor i bygget det kommer fra? Det er jo mye der. Men jeg har dratt ut alle kontakter hos meg, så det kommer nok ikke fra min tomme hybel! Men bare 5 nye studenter... Det er hva man får for å ha R1-matte som ett krav... nei, det vet jeg ikke. den er såpass høy og rar at jeg tviler egentlig for at den kommer fra en hybel, hehe. synes synd i de som befinner seg i det bygget i hvert fall. er R1-matte et krav for å komme inn på medieteknologi nå? hvorfor det, egentlig? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hehe, oki. Jaja, bare den er borte i morra kveld! Japp, nytt krav. Er fordi det er mer fokus på programmeringsdelen fra og med i år (for de som begynner i år) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå