Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, får ikke sendt gjeldsbrevet før mandag. Da får jeg vel første utbetaling mot neste helg da? Blir godt med litt penger! :p

Håper jeg får mine før vi begynner, så jeg kan ta ut deg jeg skylder deg i 50-lapper og la det regne over deg.

 

Evt 10-kroninger, men da mister man kanskje "regn"-effekten! :p

Lenke til kommentar

Er det noen her som veit ca. hvor mye bøker vil koste? Føler ikke helt for å søke opp alle bøker og dems priser, så kritisk er det ikke. Men noen forslag? Skal gå informasjonssikkerhet.

 

Tror jeg samla sett brukte noe i retning av 4000,- for alle bøker forrige år. Ser på noen av de nå at de faktisk kosta over 400 per stk, noen nærmere 500. Tror stort sett alle bøkene ligger rundt denne prisen per stk. Kommer litt an på hvor stor boka er også. Er litt røverpriser (på boksjappa på HiG hvertfall). Dog, alt mitt var nytt. Mulig du kan bruke brukte bøker fra fjorårsstudenter.

Lenke til kommentar

Oisann, det hørtes ganske så dyrt ut! Jeg har allerede avtalt å kjøpe en bok til faget grunnleggende programering, for 150.- Tror ikke jeg gidder å kjøpe noe nytt, så lenge jeg finner de bøkene jeg trenger, og at de er lesbare, så er det ikke noe vits å gjøre meg selv unødigt fattig xD

Lenke til kommentar

Vet du hvor i bygget det kommer fra? Det er jo mye der. Men jeg har dratt ut alle kontakter hos meg, så det kommer nok ikke fra min tomme hybel! :p

 

Men bare 5 nye studenter... Det er hva man får for å ha R1-matte som ett krav...

nei, det vet jeg ikke. den er såpass høy og rar at jeg tviler egentlig for at den kommer fra en hybel, hehe. synes synd i de som befinner seg i det bygget i hvert fall.

 

er R1-matte et krav for å komme inn på medieteknologi nå? hvorfor det, egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...