Stoddart Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det tar dessverre den tiden det tar. Den tiden varierer også veldig. Uansett, første utbetaling blir når alt er i orden eller etter den 15/8 alt ettersom Det vil si at du kan få en utbetaling 28/8 også 15/9. Lenke til kommentar
blablad Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Skal starte på medieproduksjon nå. Begynner å bli skikkelig stressa for å finne bosted. Er det noen andre steder enn finn eller oa der det legges ut noe? Lenke til kommentar
blablad Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jepp, ligger dessverre ikke så mye ute. Huff Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er i samme situasjon selv. Må nesten bare satse på at det dukker opp noe de nærmeste dagene, så får man bare bo på en campingplass e.l. en stund hvis man er uheldig. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Får pengene fra LK imorra eller torsdag. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hadde vært fint å få de før mandag, ja! Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Skal starte på medieproduksjon nå. Begynner å bli skikkelig stressa for å finne bosted. Er det noen andre steder enn finn eller oa der det legges ut noe? zett.no Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Da fikk jeg hybel i Nordbyen! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Gratulerer! Her har leilighet like ved, og trives godt i den delen av byen. Hva skal du gå? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Medieproduksjon. Begynner å glede meg veldig nå! Hva går du? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Begynner på andre året med Medieteknologi. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fornøyd med studiet? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hm, får ikke sendt gjeldsbrevet før mandag. Da får jeg vel første utbetaling mot neste helg da? Blir godt med litt penger! Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Sendte mitt i stad. Da satser jeg på at pengene kommer i neste uke. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Da fikk jeg hybel i Nordbyen! Du fikk tildelt hybel nå? Heldig da. Endret 10. august 2011 av Iguil Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jepp! Ringte en dame fra Sopp nå i formiddag. Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Når jeg søkte opp litt info hos SOPP sa de følgende: Det er alltid folk som takker nei til skoleplass, eller bare ikke svarer ja (gidder ikke ta seg tid til å si nei), av ulikegrunner, så man kan få tildelt studenthybel en god stund uti semesteret også. SOPP hadde en liste som de sendte meg, over leiligheter i Gjøvik regionen (navn på utleier, link hvis det lå på nett, tlf nummer og info) der jeg fant hybelen min ^^ Noen fler her inne som starter på Informasjonssikkerhet eller? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Wohoo, fikk parkeringplass på Sentrum Studenthjem!! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fornøyd med studiet? Ja, veldig! Enkelte fag som er … mindre interessante, men slik er det jo. Hm, får ikke sendt gjeldsbrevet før mandag. Da får jeg vel første utbetaling mot neste helg da? Blir godt med litt penger! Håper jeg får mine før vi begynner, så jeg kan ta ut deg jeg skylder deg i 50-lapper og la det regne over deg. Wohoo, fikk parkeringplass på Sentrum Studenthjem!! Egen leilighet = to parkeringsplasser og garasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå