Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik

Anbefalte innlegg

Tvillingbroren min skal søke på spillprogrammering der. Han er litt usikker etter en skikkelig smell på norskeksamenene. Han har omtrent 45 studiepoeng. Har han noen grunn til å være bekymret?

Er SOPP egentlig så treig til å svare? (Han har søkt den 1. juni, men har enda ikke fått svar.)

Endret av stifa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja. SOPP er så som så på kommunikasjon. ville purret. det måtte jeg gjøre uansett hva det sto i. så fikk jeg kjeft fordi jeg maste... men jeg fikk svar óg.

Han har sendt purre-epost for ei uke sida, men har ikke fått svar. Må de ringes opp eller noe da?

Lenke til kommentar

Han fant problemet! Det var ei jævlig lang venteliste. Men det var ei umøblert leilighet midt i sentrum som var ledig da, og den søkte han på med en gang.

Kan de ikke si ifra når det er venteliste; er det så mye å be om?

Lenke til kommentar

1,1-1,2? O.o I samme bygg som Kleppe? Er prisene helt koko i Gjøvik? :p

Jeg har aldri opplevd noen problemer med sopp i heletatt. Vel og merke så fikk jeg svar på bolig lenge etter en kompis som hadde søkt på akkurat samme boliger (i samme rekkefølge) en uke etter meg... Men vi er naboer nå! :p

Lenke til kommentar

1,1-1,2? O.o I samme bygg som Kleppe? Er prisene helt koko i Gjøvik? :p

Håper det ;)

Den gikk for 980k i 2004, så håper på et lite hopp! Kun 800,- i måneden for fellesutgifter og ingen fellesgjeld, så det er ikke så ille for en sentral leilighet. Verre i Trondheim, der jeg skal flytte til!

Lenke til kommentar

Jøss, når jeg vurderte å kjøpe i fjor, så var det en 35 kvm leilighet, riktignok litt mer utgifter i måneden, men mindre enn hos SOPP. Den kostet 320k. Fin var den også O.o

320k? Da var det nok en del hundretusener i fellesgjeld.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med torrentnedlasting fra SOPPs studentboliger? Blir man overvåket og kan risikere advarsel?

Det er vel store hastigheter over tid som kan trigge IT-ansvarlig til å gjøre grep? Så hvis jeg reduserer hastigheten drastisk i Vuze... altså f,eks 500 kb/s ned og 100 kb/s opp, så burde det kanskje gå greit?

Må jo få med meg True Blood i HD :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...