stifa Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Tvillingbroren min skal søke på spillprogrammering der. Han er litt usikker etter en skikkelig smell på norskeksamenene. Han har omtrent 45 studiepoeng. Har han noen grunn til å være bekymret? Er SOPP egentlig så treig til å svare? (Han har søkt den 1. juni, men har enda ikke fått svar.) Endret 23. juni 2011 av stifa Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Mener å husker at du ikke får svar før utti juli. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Søkte han om studentbolig 1. juni tror jeg ikke han får plass om det er like stor pågang som i fjor. Kjenner folk som søkte i mai, men ikke fikk. Mulig sørbyen er enklere dog, om han søkte der. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Han søkte i midten av mai også, men tida rant ut. Han skulle ha fått vite om det hadde vært fullt, ikke sant? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 nja. SOPP er så som så på kommunikasjon. ville purret. det måtte jeg gjøre uansett hva det sto i. så fikk jeg kjeft fordi jeg maste... men jeg fikk svar óg. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 nja. SOPP er så som så på kommunikasjon. ville purret. det måtte jeg gjøre uansett hva det sto i. så fikk jeg kjeft fordi jeg maste... men jeg fikk svar óg. Han har sendt purre-epost for ei uke sida, men har ikke fått svar. Må de ringes opp eller noe da? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 det høres ut som en fornuftig neste steg, ja. lykke til. har ikke annet enn dårlig erfaring med SOPP på alle punkter. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Han fant problemet! Det var ei jævlig lang venteliste. Men det var ei umøblert leilighet midt i sentrum som var ledig da, og den søkte han på med en gang. Kan de ikke si ifra når det er venteliste; er det så mye å be om? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg skal selge en 50m2 leilighet midt i sentrum av Gjøvik rundt 1. september, så der er et meget godt alternativ Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hvor nøyaktig ligger denne, KoKo_ ? Prisant.? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hvor nøyaktig ligger denne, KoKo_ ? Prisant.? Ligger nede i knivstikkeren i andre etasje i samme bygning som Kleppes frisør. Jeg har ikke hatt prisvurdering på den, men ser for meg rundt 1,1-1,2. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 1,1-1,2? O.o I samme bygg som Kleppe? Er prisene helt koko i Gjøvik? Jeg har aldri opplevd noen problemer med sopp i heletatt. Vel og merke så fikk jeg svar på bolig lenge etter en kompis som hadde søkt på akkurat samme boliger (i samme rekkefølge) en uke etter meg... Men vi er naboer nå! Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 1,1-1,2? O.o I samme bygg som Kleppe? Er prisene helt koko i Gjøvik? Håper det Den gikk for 980k i 2004, så håper på et lite hopp! Kun 800,- i måneden for fellesutgifter og ingen fellesgjeld, så det er ikke så ille for en sentral leilighet. Verre i Trondheim, der jeg skal flytte til! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jøss, når jeg vurderte å kjøpe i fjor, så var det en 35 kvm leilighet, riktignok litt mer utgifter i måneden, men mindre enn hos SOPP. Den kostet 320k. Fin var den også O.o Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jøss, når jeg vurderte å kjøpe i fjor, så var det en 35 kvm leilighet, riktignok litt mer utgifter i måneden, men mindre enn hos SOPP. Den kostet 320k. Fin var den også O.o 320k? Da var det nok en del hundretusener i fellesgjeld. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg kjøpte en leilighet på rundt 64 m2 nylig, og ga mer enn KoKo_ vil ha for sin. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hvordan er det med torrentnedlasting fra SOPPs studentboliger? Blir man overvåket og kan risikere advarsel? Det er vel store hastigheter over tid som kan trigge IT-ansvarlig til å gjøre grep? Så hvis jeg reduserer hastigheten drastisk i Vuze... altså f,eks 500 kb/s ned og 100 kb/s opp, så burde det kanskje gå greit? Må jo få med meg True Blood i HD Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Utorrent min står på hele tiden..har ikke fått noe klage eller advarsel på nedlastning. kjør på Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg skal rapportere deg, Oriuss! 1 Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 @leon83 det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå