aarolilja Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 hvis du ikke kommer til å bruke noen av bøkene, så går du feil studie. så enkelt er det. forøvrig burde dere alle unngå Mjøsbok når det gjelder dyr litteratur. bøker til ~kr600 får du for ~kr450 på Tanum. mye å spare der. gratis frakt får man som oftest óg. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Sammen med Capris.no - de har egen studentkonto med fri frakt + rabatt (tror jeg). Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Har søkt på Geomatikk ved HiG til høsten. Er det stor sjanse for å komme inn der eller? Er vel 15 studieplasser. Jeg har totalt 46,8 poeng. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har søkt på Geomatikk ved HiG til høsten. Er det stor sjanse for å komme inn der eller? Er vel 15 studieplasser. Jeg har totalt 46,8 poeng. Er nok ikke noe problem, alle som søkte Geomatikk sist kom inn. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Memories! Snart 9 år siden jeg var ferdig på HiG, og 7 år siden jeg underviste mine "små" i TRES-sommerkurset på HiG...! Er Frode Haug, Ola Røyrvik, Hans-Petter Hornæs og Wallman still going strong? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 eneste av de jeg har hatt er Frode Haug. har han neste høst i algoritmiske metoder. flink fyr, virker det som. :-) Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Sannsynligheten for at Hans-Petter Hornæs fortsatt underviser på HiG er p > 0.9. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Er nok ikke noe problem, alle som søkte Geomatikk sist kom inn. Ah, det var betryggende : ) Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fikk tildelt hybel i Nordbyen i dag. Blir sikkert stas! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Får håpe de har fikset gulvet til da! Nå er det forferdelig der. Stinker lim og det er kun mur på som gulv i gangene. En del av hyblene er også litt dårlige når det kommer til gulv. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Gjør som meg: Kjøp egen leilighet. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) hah - kjøp sa han jeg synes det er nok med studielån jeg, om jeg ikke skulle brukt penger på å kjøpe noe også! Neida, var faktisk inne på tanken med å bruke forsikringsutbetalingen min på en leilighet, men ble ikke noe av - så da bor jeg på Sentrum. Og trives sykt bra! God plass, nokså stille, og alt det jeg trenger! Faen, nå kom jeg på at jeg ikke har kjøpt systemutviklingsboka enda -.- Endret 2. april 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Får håpe de har fikset gulvet til da! Nå er det forferdelig der. Stinker lim og det er kun mur på som gulv i gangene. En del av hyblene er også litt dårlige når det kommer til gulv. Satser på at gulvet er i orden til innflytting ja, hehe. Hvordan er det med matbutikker i nærheten? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvordan er det med matbutikker i nærheten? Gåavstand. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det er det egentlig uansett hvor du bor i Gjøvik - kanskje litt lenger om man bor på kallerud. Men det er mye matbutikker her! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det jævla gulvprosjektet kan brenne. En etasje per dag på sliping, for en løgn. Og for et bråk... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Faen, nå kom jeg på at jeg ikke har kjøpt systemutviklingsboka enda -.- Hvis du er med på årets kurs vil jeg anbefale deg å kjøpe den rimelig kjapt. Gud bedre så tung og kjedelig den er. Riimelig mye pensum. Skal ikke påstå at jeg gleder meg til eksamen Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hehe - ja, var på klassemøte i Medietek-bachelor denne uka... var visst noen som hadde lest litt, så gleder meg ikke Det faget er egentlig bare ett "må stå" fag... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Trenger ikke bruke penger på den boka. Lag en Wiki-bok i stedet og skriv den ut. Mye lettere å lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå