ivanito Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 The big day is here! Men for et vær da, jeg har nesten litt hjemlengsel når jeg ser ut av vinduet mitt klokken 07.30 på morgenkvisten. Vått, fuktig og klamt (beskrivelsen på kveldens CC cowboys konsert) er de første ordene som tikker inn i hodet mitt... Vi skal nok få det beste ut av det uansett Det er trossalt 3 uker med fadderuke! YAAAAY! Snakkes klokken 10 Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 The big day is here! Men for et vær da, jeg har nesten litt hjemlengsel når jeg ser ut av vinduet mitt klokken 07.30 på morgenkvisten. Vått, fuktig og klamt (beskrivelsen på kveldens CC cowboys konsert) er de første ordene som tikker inn i hodet mitt... Vi skal nok få det beste ut av det uansett Det er trossalt 3 uker med fadderuke! YAAAAY! Snakkes klokken 10 Hysj på deg! Noen av oss sitter allerede i forelesning og kjeder ræva av oss /rage Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 The big day is here! Men for et vær da, jeg har nesten litt hjemlengsel når jeg ser ut av vinduet mitt klokken 07.30 på morgenkvisten. Vått, fuktig og klamt (beskrivelsen på kveldens CC cowboys konsert) er de første ordene som tikker inn i hodet mitt... Vi skal nok få det beste ut av det uansett Det er trossalt 3 uker med fadderuke! YAAAAY! Snakkes klokken 10 Hysj på deg! Noen av oss sitter allerede i forelesning og kjeder ræva av oss /rage Noen av oss er i praksis og vet ikke hva fadderuke er ;( Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Oh, lord! Aldri bli med en trønder hjem. For da får du karsk som lugger deg i balla. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noen andre som merker helt forferdelig netthastighet i dag i forhold til tidligere? (da gjerne sentrum studenthjem). Ikke nok med at farten er som ISDNx2, den er også veldig ustabil. Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 noen som kan fortelle meg hvor i svarte brusautomaten som var i Sentrum studenthjem (hus 13) befinner seg? den er borte. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Den ble fjernet i slutten av November/starten av Desember. Den ble i allefall fjernet før jeg hadde siste eksamen før ferien, og det var 14. Des. Kommer nok ikke tilbake den Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jaja, peeps - skolestart igjen, og det føles faktisk ganske godt. What news from the front? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Den ble fjernet i slutten av November/starten av Desember. Den ble i allefall fjernet før jeg hadde siste eksamen før ferien, og det var 14. Des. Kommer nok ikke tilbake den dette er en tragedie. :-( Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 What news from the front? Kjøper jeg alle bøkene vi "trenger" vil det koste meg over 2000 kroner. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ser ikke ut som om min semesterregistreringsbetaling skal bli registrert... så dette kan bli sinnsykt morsomt. Får jo ikke stipend før det er registrert heller... Og jeg må ha stipend for å få kjøpt bøker og for å få betalt husleie... Men, mange som bor på Sentrum her tydeligvis... Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kjøper jeg alle bøkene vi "trenger" vil det koste meg over 2000 kroner. kjøper du dem fra tanum.no sparer du sikkert kr500 ellnz. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vær nøye med hvilke bøker du/dere velger å kjøpe. Mange av bøkene er det lite bruk for mtp. eksamen, som virker å være prioriteten for de fleste studenter i dag. Såklart, er du interessert i å faktisk tilegne deg mest mulig kunnskap, kjøp alle bøkene og les dem nøye. Men hvem er det vel som går på høgskole for å lære noe... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tja, et par av fagene i dette semesteret er så interessante, så jeg tror jeg gjerne kunne kjøpt dobbelt så mange bøker, bare for å ha de Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 jeg har operativsystemer, og kommer til å kjøpe mange flere bøker enn pensum. har allerede kjøpt én som ikke er pensum. :-) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 jeg har operativsystemer, og kommer til å kjøpe mange flere bøker enn pensum. har allerede kjøpt én som ikke er pensum. :-) Hvor mye koster bøkene du "må" ha? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 totalt sett? ~kr1200 så langt. mangler en par bøker. men så har jeg fire 10-poengs fag da... litt mer enn vanlig. :-) regner med å ende opp på godt under kr2000. med artikkelsamlinger etc. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 En i klassen kjøpte alle bøkene nye, kom på over 3000. Sykt i grunn, ni bøker dette semesteret. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 En i klassen kjøpte alle bøkene nye, kom på over 3000. Sykt i grunn, ni bøker dette semesteret. Nettopp. Jeg syns det blir litt feil å bruke flerfoldige tusen kroner på bøker jeg nesten ikke kommer til å bruke, med unntak av rundt eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå