plukkfisk Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Mens jeg lurer på... vaskeriet i sentrum studenthjem, hvor pokker er det? i kjelleren i hus 13 ihvertfall. går utifra at det er i kjelleren i hus 15 også. det skal stå vaskeri eller noe sånt på døra. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Finnes det noe sted å plassere sykler i nordbyen egentlig? Ser folk har latt de stå inntil blokkveggene uten lås, men det er temmelig uaktuelt med mindre man vil at den skal stjeles. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hmm.. Har alle fått ordnet ferdig lånet med Lånekassa? Var nettopp inne og sjekket status på utbetalingene, står at de enda ikke har mottatt det signerte gjeldsbrevet i retur. Skjønner ikke det jeg, sendte for 4 dager siden?! Når er som regel første utbetaling? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Mens jeg lurer på... vaskeriet i sentrum studenthjem, hvor pokker er det? i kjelleren i hus 13 ihvertfall. går utifra at det er i kjelleren i hus 15 også. det skal stå vaskeri eller noe sånt på døra. Aha, har ikke gått ned i kjelleren, da jeg innbillte meg at det bare var leiligheter der (i følge det "kartet" Da får jeg sjekke i morra Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hmm.. Har alle fått ordnet ferdig lånet med Lånekassa? Var nettopp inne og sjekket status på utbetalingene, står at de enda ikke har mottatt det signerte gjeldsbrevet i retur. Skjønner ikke det jeg, sendte for 4 dager siden?! Når er som regel første utbetaling? Det kommer så fort du har betalt semesteravgift og lånekassen har mottatt signert gjeldsbrev. Kan ta 3-5 virkedager. Så må du huske at det har vært helg også Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hellige julekrans for et nett! har ikke opplevd så raskt nett siden jeg var på LAN og jeg hadde jo tilogmed fibernett hjemme... Kan man forvente en sterk nedgang i farten etterhvert som alle blir ferdiginnflyttet? (5000 kbps ned og 2500 kbps opp) Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg kan ikke huske å ha mistet hverken tilkoblingen eller hastigheten siden jeg flyttet hit høsten '08 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Noen andre nye (eller etablerte) som joiner ut å spise imorgen eller noe? Lite fett å ikke kjenne noen her. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Da var jeg også på plass på Gjøvik! Fått installert meg sånn delvis i leiligheten min i Hunndalen. Skal rundt og gjøre meg litt kjent i morra, blir bra! Liker Gjøvik svært godt så langt!! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvor i Hunndalen bor du? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvor i Hunndalen bor du? Brisklia Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvor i Hunndalen bor du? Brisklia Jeg tok drosje til Brisklia i natt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hvor i Hunndalen bor du? Brisklia Jeg tok drosje til Brisklia i natt. Jasså.. Litt usikker på hva det heter akkurat her jeg bor, men registrerte hvertfall at det heter det ikke langt unna Endret 15. august 2010 av NiRaM Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Noen andre nye (eller etablerte) som joiner ut å spise imorgen eller noe? Lite fett å ikke kjenne noen her. Skulle gjerne vært med, men. Got stuff to do i tillegg til at jeg starter på skolen i morra 0900. Her er det ingen kjære mor. Må rydde og vaske leiligheten så ikke de nye studentene tror jeg bor i en stall ;p Men, treffer oss på onsdag! ;D Endret 15. august 2010 av ophylicious Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hellige julekrans for et nett! har ikke opplevd så raskt nett siden jeg var på LAN og jeg hadde jo tilogmed fibernett hjemme... Kan man forvente en sterk nedgang i farten etterhvert som alle blir ferdiginnflyttet? (5000 kbps ned og 2500 kbps opp) Hvis dette er kablet uttak i SOPP-hybel ... så er det noe feil, eller du tester not noe treigt noe. Resultatene mine fra speedtest.net i fjor. Resultatene mot samme server nåe sier 90/90 Mb/s - men jeg tror egentlig det er Oslo-serveren som har fått dårligere linje... Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kallerud fikk jeg 5,9 mb/sek ned og 3,0 mb/sek opp på dagen i dag. Nå får jeg ca 10 både opp og ned.. Trådløst Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hellige julekrans for et nett! har ikke opplevd så raskt nett siden jeg var på LAN og jeg hadde jo tilogmed fibernett hjemme... Kan man forvente en sterk nedgang i farten etterhvert som alle blir ferdiginnflyttet? (5000 kbps ned og 2500 kbps opp) Hvis dette er kablet uttak i SOPP-hybel ... så er det noe feil, eller du tester not noe treigt noe. Resultatene mine fra speedtest.net i fjor. Resultatene mot samme server nåe sier 90/90 Mb/s - men jeg tror egentlig det er Oslo-serveren som har fått dårligere linje... Der fikk jeg 74/80. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Haha, tok meg en liten sykkeltur i dag for å bli kjent med omgivelsene. Sykla ned til Høgskolen først og videre til sentrum. Tok rundt 12 minutter ned, så tok det vel ca 3 ganger så lang tid opp igjen Endret 16. august 2010 av NiRaM Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Var ute å sykla i natt jeg, kommer til å få kanonlår etterhvert her Men det gikk ikke så forferdelig sakte opp egentlig, fryktet værre. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Er det noe sted jeg kan se timeplanen for 1. året på medieteknologi? Lurer liksom litt på om det er skole i det hele tatt i starten, eller om det bare er fadderuke =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå