Oriuss Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ser det er mange som skal gå medieteknologi her..det skal jeg og. Har hatt hybel sia mars, så det er i orden..Nordbyen btw. Har bodd på Gjøvik i 18 år( bodd på lillehammer i et par år nå), så er bare og spørre om dekk lurer på noe. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg den absolutt eneste som skal gå øk/le her? Hvordan er denne linja egentlig? Andre som skal bo på Kallerud? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 CREDiBLE begynner på tredjeåret på økled nå, så han har sikkert noen svar til deg om åssen det er. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvilken kjøreskole lønner det seg å begynne hos? På tide med lappen Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 hehe, det er sant, på tide med lappen, får holde meg til kjøreskolen i elverum jeg, kan visstnok være mye unødvendig papirjobb med bytting av kjøreskole. Hvordan er det når man plukker opp nøkler hos SOPP, hva må man ha med, kan foreldre hente nøklene for deg? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 jeg måtte ikke vise ID da jeg hentet nøkkelen. men hvordan rutinene egentlig er, er ikke godt og si Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det måtte jeg. Du kan få noen til å hente den ved å sende med en fullmakt. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Da var u.t sånn passe bra installert på Nordbyen studenthjem! Jeg den absolutt eneste som skal gå øk/le her? Hvordan er denne linja egentlig? Andre som skal bo på Kallerud? Joda, jeg skal begynne på økonomi og ledelse, riktignok årsstudium men. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Stilig, Iguil. Årsstudiumet er vel som jeg har forstått det samme som 1. året bachelor, så da sees vi nok;) Inntok Kallerud igår forresten, og la fra meg noen ting, og dro hjem. Kun en annen der, som ikke gadd komme ut å hilse.. Åpna døra så vidt, men hele rommet var mørkt og personen spilte musikk, og gadd ikke si noe, så bare gikk tilbake til mitt rom.. Håper virkelig ikke jeg ender opp på rom med en gjeng asosiale, kjedelige folk. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Stilig, Iguil. Årsstudiumet er vel som jeg har forstått det samme som 1. året bachelor, så da sees vi nok;) Inntok Kallerud igår forresten, og la fra meg noen ting, og dro hjem. Kun en annen der, som ikke gadd komme ut å hilse.. Åpna døra så vidt, men hele rommet var mørkt og personen spilte musikk, og gadd ikke si noe, så bare gikk tilbake til mitt rom.. Håper virkelig ikke jeg ender opp på rom med en gjeng asosiale, kjedelige folk. Mange liker vel å holde for seg selv vet jeg Jeg derimot, føfan. Skal love deg vi lager liv. Eller hva, Fredrik? ^_^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ja, du er jo heeeeeeeeelt der! Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ja, du er jo heeeeeeeeelt der! Hihihihi Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Søppelsjaktluka er boltet fast nå. Wut :< Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Har ikke de lukene vært boltet fast lenge? Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Var åpen i forrige uke iaf. Må man ut for å kaste søppel da? Q_Q Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 De var boltet igjen på Sørbyen i fjor i allefall. Søppelsjakter medfører jo litt brannfare blant annet... Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Klart, men idioter vil vel få i gang en brann både med og uten søppelsjakt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hehe, jo, men det er litt kjipern når brannen får lov å herje i et eget rom inne i bygningen kontra i en container plassert på utsiden Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hehe, jo, men det er litt kjipern når brannen får lov å herje i et eget rom inne i bygningen kontra i en container plassert på utsiden And I've been putting out fire...With gasoline! Som David Bowie så fint sa det. And, btw. Gratulerer så meget med dagen. Ikke lenge til vi skal ta oss en stram en ;D For, ja. Det skal vi faktisk! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Slutt å forsøple tråden med å snakke om stramme ting ophy. ;P Er det noen som vil vite noe om livet etter HIG (medieproduksjon) så er jeg åpen for spørsmål. Ingen svargaranti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå