CREDiBLE Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Takk, men har godtatt hybelen på Nordbyen. Ser heller hva jeg gjør. Mulig jeg tar meg litt ekstra sommerferie eller noe Fredrik, du kan få komme og bo i bøttekottet hos meg. Ellers har jeg forsåvidt ganske stor seng også. Er hjem for meg er et hjem for deg <3 Haha, høres bra ut, Thore! ;P Men får se hva jeg gjør, har fått tilbud om å sove endel plasser, men vet ikke om jeg orker styret... Hadde vært litt digg med noe ekstra ferie og, men kjipt å gå glipp av fadderukene. Dude, du får faktisk ikke lov til å gå glipp av fadderukene. Korrekt observert, Gaara. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 wildkin, jeg søkte 12.Juli, og ligger på 17. 52. og 70.(!) plass på ventelistene. Sentrum, Nordbyen(eller hva det heter) og Kallerud. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er det kaldt i hyblene @ nordbyen om vinteren? Trekker det fra vinduene? Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Er det kaldt i hyblene @ nordbyen om vinteren? Trekker det fra vinduene? Det håper jeg da virkelig ikke, ettersom vinduene er knapt et år gamle. Jeg har bodd på Nordbyen i to år nå, og har hvertfall aldri lagt merke til det. Det er en termostat på hvert rom som kan stilles inn fra 15 til 25 grader. Så uansett om det er tilfelle er du selv herre over temperaturen. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 wildkin, jeg søkte 12.Juli, og ligger på 17. 52. og 70.(!) plass på ventelistene. Sentrum, Nordbyen(eller hva det heter) og Kallerud. Ja da ligger da hvertfall jeg dårlig an! Får søke på nytt neste gang de sletter listene. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Blir adressen til nordbyen: Navn Ludvig Skattums gate 30, rom xxx 2819 Gjøvik ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ludvig Skattums gate 30 HXXX 2819 Gjøvik Der XXX er hybelnummeret ditt. Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 2818! Da kan du hente eventuelle pakker på Mix-kiosken ved sykehuset (3 minutter å gå) istedenfor å dra helt til Rimi Traneberg, nede ved industrifeltet på andre siden av byen. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 kewlt. men vil de ikke heller havne på postkontoret i storgata fremfor rimi traneberg? Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 kewlt. men vil de ikke heller havne på postkontoret i storgata fremfor rimi traneberg? Ikke de to pakkene jeg bestilte, så guess not Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 hokay. når jeg bodde på kallerud (og brukte 2815) havnet de der iaf. men jo nærmere jo bedre. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 kewlt. men vil de ikke heller havne på postkontoret i storgata fremfor rimi traneberg? Ikke de to pakkene jeg bestilte, så guess not Finnes ikke noe postkontor i storgata. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 De flytta eller noe de, gjorde de ikke? Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 nice nitpicking there, ophylicious. det skulle visst ikke være lett å få byttet til en fastlege med norsk navn som i tillegg holder til i gjøvik by. vil nødig til biri mæssom. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Det er vel fordi folk har gammeldagse holdninger at de norske legene er fulle... Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 eller at man nødig vil oppleve språk- og kulturproblematikk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Nå er medisin noe av det vanskeligste å komme inn på, så jeg antar at legen klarer å gjøre seg forstått, og forstå deg. Kultur må man også kunne anta at legen er profesjonell nok til å være nøytral til. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 hvorfor er det gitt at vedkommende har sin grad fra kongeriket? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Det er i hvert fall gitt at han har sin grad fra et land som leverer utdanning som tilfredsstiller norske krav, ellers hadde han ikke fått sertifisering. Men nå spiller det jo ingen rolle, det ser jo ut til at om du ønsker norsk fastlege, så må du til Biri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå