FreshPrince Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Finnes det noen fotballpuber i Gjøvik sentrum???? Lenke til kommentar
ivanito Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Finnes det noen fotballpuber i Gjøvik sentrum???? Jeg ankom Gjøvik idag. Så en pub/sportsbar som het Jam, lå i sentrum ;P Vet ikke om det dirkete er en fotball pub men. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Helt dau denne posten nå? jeg er kommet inn på Medieteknologi! ;D Fått meg hybel på sørbyen, rett før skolestart. Likte fadderuke planen! Medieteknologi på Sørbyen her også. Er spent på hvordan det blir å være fadder Fjorårets festiviteter var hvertfall suverene. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Finnes det noen fotballpuber i Gjøvik sentrum???? Jeg ankom Gjøvik idag. Så en pub/sportsbar som het Jam, lå i sentrum ;P Vet ikke om det dirkete er en fotball pub men. Hm. Denne tråden hadde visst falt ut av mine innlegg.... Jaja. Kan ikke tro at Jam er blitt noen sportspub. Der lå det en fjortisnattklubb før, såvidt jeg vet har de bare bytta navn. Men det kan jo hende at jeg tar feil og at de har byttet opplegg fullstendig, skal ikke påstå av jeg vanker mye der... Endret 16. august 2009 av Fisk1 Lenke til kommentar
*Alma* Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Finnes det noen fotballpuber i Gjøvik sentrum???? Jeg ankom Gjøvik idag. Så en pub/sportsbar som het Jam, lå i sentrum ;P Vet ikke om det dirkete er en fotball pub men. Hm. Denne tråden hadde visst falt ut av mine innlegg.... Jaja. Kan ikke tro at Jam er blitt noen sportspub. Der lå det en fjortisnattklubb før, såvidt jeg vet har de bare bytta navn. Men det kan jo hende at jeg tar feil og at de har byttet opplegg fullstendig, skal ikke påstå av jeg vanker mye der... Har ikke vært på Jam (gamle blå bar) på noen år nå... men vet at de sender alle mulige fotballkamper der.. prøver nok å være en slags sportsbar Aner ikke hva slags folk som vanker der, men er vel verdt å teste ut da Nye eiere hvertfall.... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jaja, da ønsker jeg Jam lykke til med sitt nye image. Lenke til kommentar
Uti89 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ankom Kallerud i går. Kom inn på mediateknologi. Trenger bøker! Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Bokdag - mandag den 24, i kantina, i lunsjen Husk og ta med kontanter Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Såeh, noen av dere som begynner på programvareutvikling? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Nettsidene for fadderuka 2009, hvis noen lurte! Der ligger programmet for hele fadderuka. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Må bare ønske alle nye studenter velkommen, og bruk fadderuka for alt den er verdt! Hilsen en av gulfadderne Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvilken gulfadder? ^_^ Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvilken gulfadder? ^_^ Det er hemmelig Lenke til kommentar
Octs Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Heisann, mitt navn er Alexander og jeg bor på nordbyen. Nå står snart 50% av bygget ferdig. Skal snart laste opp noen bilder av hvordan det har blitt her. Alex Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Åssen går det med dere som begynte forrige høst? Lenke til kommentar
ivanito Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Åssen går det med dere som begynte forrige høst? Det går veldig bra faktisk! Fortsatte med medieteknologi og bor fortsatt på Sørbyen Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ivanito er fremdeles en flink Sørby-Medieteknolog, og har enda ikke begynt å henge med Brødskive Main* * BM er Sørbyens egne ungdomsgjeng, hvis signaturer og catchphrases (you took my beer, skole er føkk, halla balle) preger bygget. Gjengen vekket meg i høst 04:30 da de drev og kastet grønnsaker på hverandre fra containeren bak Rema. Endret 2. februar 2010 av Rognalf Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ivanito er fremdeles en flink Sørby-Medieteknolog, og har enda ikke begynt å henge med Brødskive Main* * BM er Sørbyens egne ungdomsgjeng, hvis signaturer og catchphrases (you took my beer, skole er føkk, halla balle) preger bygget. Gjengen vekket meg i høst 04:30 da de drev og kastet grønnsaker på hverandre fra containeren bak Rema. Hahahahahahahahaha! Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 heihei. Jeg vurderer og søke på HiG nå. noen som går på nettverk og datasystemer, som gjerne vil fortelle meg Hvordan det er?? Samt hvordan er R1 kurset til HiG? andre valget mitt er vel data ingeniør via Yveien. så vis noen går på det, hvor tungt er det? samt annen info om linjen:P Har mange spørsmål. Men får begynne med det dette Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Øgså søkt HiG. Økonomi og ledelse. Noen som kjenner til dette? Ellers hvor lønner det seg leie? Snakket med noen som går der, og de mente å starte i en sopp-hybel og så flytte privat senere evt. sammen med noen du er blitt godt kjent, med var det beste. Dette pga det sosiale man tjener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå