Kagee Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Spørsmål 3Korleis er det med programmering, er det eit must å ha kjennskap til programmering på førehand? Kor mykje utbytte får ein av f.eks "2008-2009 - IMT1031 - Grunnleggende programmering - 10 sp" dersom ein har heilt grunnleggande kunnskap innan programmering frå før? Det er "grunnleggende" så Frode begynner med variabler og går derfra. For de som "kan" programmering er IMT1031 kjedelig (min mening), så det er sikkert enkelt nok for nybegynneren. Ta en titt på kursets sider, spesielt under Obliger: http://www.hig.no/~grprog http://www.hig.no/~ooprog Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg fant et par bilder fra min lille hybel på Sørbyen. Hadde tenkt å ta bilde av vasken, men kameraet klikka. Gidder ikke å ta bilde av kjøkkenet, dassen og dusjen, men kan forsikre om at disse holder god standard. Bilder fra selve rommet Utsiktsbilder Blits, yey Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Utsikten er ekstrem!!!! For de som bor på den rette sida ja. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Utsikten er ekstrem!!!! For de som bor på den rette sida ja. .. Og for de som bor litt høyt oppe. Utsikten fra andre etasje består av taket til Rema Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du burde begynne som maler på fritiden din Kristian. Tegne noen bilder av Mjøsa og den hvite by.. Dekker sikkert bra opp om studielånet:) Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Kanskje det; jeg har tidligere fått utløp for mine kunstneriske evner som maler: Det er en enhjørningbaby forøvrig. Hornet flytter seg opp til hodet under enhjørningpuberteten. Endret 26. mai 2009 av Rognalf Lenke til kommentar
almond Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) .. Endret 3. april 2011 av Mangler Lenke til kommentar
Tacky Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det noen som har fått info om sommerkurset? Fikk brev i dag om at jeg er kommet inn på sommerkurs, med forbehold i at jeg består eksamen og får generell studiekompetanse. Kurset starter 6.juli. Får bare håpe at jeg får leilighet til da... Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fikk brev jeg også. Håper jeg slipper kurset, men jeg tviler på at jeg bestod R1-eksamen i vår. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hva skal dere gå videre på etter sommerkurset? Lenke til kommentar
almond Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) .. Endret 3. april 2011 av Mangler Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Drift! Bare muntlig eksamen igjen. D: Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Allright! Skal være fadder (hovedsaklig for driftklassen) så møter dere nok første skoledag. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg skal også være fadder, for medieteknologi Lenke til kommentar
Tacky Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Skal gå Drift av nettverk jeg også, så lenge jeg består muntlig-eksamen og får leilighet til sommerkurset Endret 4. juni 2009 av Tacky Lenke til kommentar
Haugn Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Informasjonssikkerhet! Bare jeg får det pokkers brevet! Er jeg den eneste som ikke har fått noe ennda? Skal gå Drift av nettverk jeg også, så lenge jeg består muntlig-eksamen og får leilighet til sommerkurset Fet penthouse leilighet ledig nå om ikke så lenge. marcusthranes gate, bak gamle brannstasjonen. 4k i måneden Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=129367 Er det denne boka? Hadde tenkt å begynne så smått, er nemlig helt elendig i matematikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå