Mr.SS Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har IPT, noen som har tenkt på prosjektoppgave enda? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tenkt og tenkt. Vi har i hvert fall prøvd. Er litt vanskelig egentlig. Hva går du Mr.SS? Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har IPT, noen som har tenkt på prosjektoppgave enda? Jeg vil lage et prosjekt så godt at han skaffer seg t-skjorte med prosjektet vårt på. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 T-skjortene er legendariske da. Rocking Hawking! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tenkt og tenkt. Vi har i hvert fall prøvd. Er litt vanskelig egentlig. Hva går du Mr.SS? Jeg går medieteknologi. Tror desverre at vi ikke deler noen timer med dere i management (?) Kanskje vi vil gjøre det etterhvert, dog. Får håpe vi begge får til et bra prosjekt Jeg har IPT, noen som har tenkt på prosjektoppgave enda? Jeg vil lage et prosjekt så godt at han skaffer seg t-skjorte med prosjektet vårt på. Let's do it! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Næii, har nok ikke noen timer med dere vi da. Lurer på om Kolloen henger her inne, jeg. Det synes jeg han burde. ^^ Lykke til med prosjektet Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hehe, det hadde ikke forundret meg. Kolloen, nice guy that is. Du også Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Sir_Wrathson, har du både IPT og typografi i år? Har vi sammen da kanskje? =P Mest sannsynlig. Alle medielinjene deler mange av de samme fagene det første skoleåret, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
adg Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som vet hva som skjer hvis man stryker på delprøvene i matte 10? Kan jeg fortsette med matte 15, og ta opp matte 10 neste høst? Står ikke noen krav til matte 10 på sidene til matte 15.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som vet hva som skjer hvis man stryker på delprøvene i matte 10? Kan jeg fortsette med matte 15, og ta opp matte 10 neste høst? Står ikke noen krav til matte 10 på sidene til matte 15.. Hør med linjekoordiantoren din for å være 100% sikker, men; Som regel vil kravene for et fag være oppgitt på fagsiden. Eller, du kan forhøre deg i Studenttorget. Hvis ikke matte 10 er et krav for matte 15, så trenger du ikke ha bestått eksamen i det faget for å få fortsette. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Er det ikke noe bra utested i denne byen sett bort ifra Studentenes Hus? Hører blå og kjellern bare er fjortissbygg? Edit: For de under 20, that is Endret 27. november 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er det ikke noe bra utested i denne byen sett bort ifra Studentenes Hus? Hører blå og kjellern bare er fjortissbygg? Edit: For de under 20, that is Svaret er nok desverre nei. Korrekte observasjoner om Blå og Kjeller'n, for øvrig... Men Huset er da bra nok det vel? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, det er nok der jeg vil bruke tiden min til jeg blir 20 Utrolig arbeid av de frivillige der, kudos til dere Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, det er nok der jeg vil bruke tiden min til jeg blir 20 Utrolig arbeid av de frivillige der, kudos til dere Mange takk, det er forresten bare å bli med! Vi trenger alltid folk. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som vet om det er blitt ordna skiløyper enda? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen som vet om det er blitt ordna skiløyper enda? Hm... Nei si det. Det snør iallefall som søren nå, så det bør ikke være langt unna! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, jeg sitter bare å gisser meg inne på hybelen Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Snakkes på puben i kveld! Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen som vet om det er blitt ordna skiløyper enda? Skal være kjørt opp på Glæstadhøgda Skiløypekart Gjøvikmarka Zoom inn og finn nevnte høgd ca midt på kartet, løypa går fra parkeringsplassen på Gravåsen. Men jeg venter til uti uka eller neste uke når man kan forvente løyper på Vind og Øverby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå