Sir_Wrathson Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Sett inn penger til den kontoen dem oppgir og skriv navnet ditt i melding-greia på nettbanken og svett i vei! Okei, da gjør jeg det Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Hvordan fungerer studentbeviset for å komme inn på skolen?.. Må man skrive en kode eller er det bare til å dra kortet?... Hadde tenkt meg å trene, og har ikke testa det ut.. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg tror det var slik at du måtte taste pin-koden du fikk på giroen. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Drar kortet og skriver inn ditt 4-sifferet kode. Du kan forandre denne koden, husker ikke hvor tho :o Men det ska være den på giroen tror jeg! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Man kan endre koden på studentweb. Er i alle fall samme kode på kortet mitt som den jeg byttet til på studentweb. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ser gjennom tråden nå, Skagen; vi er omtrent naboer, holder til litt lenger borte i veien Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ah, morsomt. Hva er det du studerer? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvordan går studiene folkens? Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er det noen andre enn peppes og pappas pizza som kjører ut mat i Gjøvik? Orker ikke pizza, men holder på å sulte ihjel og ingen butikker i nærheten som er åpne. Tenkte på kinamat eller lignende. Google gir ingen gode svar:\ Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Godt spørsmål. Har lyst på kinamat selv. Det er 2-3 kinamatresturanter i GJøvik, en av dem må da kjøre? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Artig tråd, dette. Må få den inn i mine innlegg, så jeg faktisk får med meg utviklingen her. Fisk1: keep up the good work! BTW: Kikkis kjører også ut, men jeg vet ikke når på døgnet etc. De har ikke bare pizza: http://www.mamut.net/kikkis/ Endret 5. oktober 2008 av EJH Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nice, nettbutikk med mat Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Vil gjerne ha den tilsendt i posten, hjem på kvelden. ^^ Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er når jeg leser slikt at jeg virkelig setter pris på å ha Rema i første etasje, og Statoil 100 meter unna ;D Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er på regnfulle/sluddete/kalde/våte mandager at jeg er glad jeg bor 20m fra skolen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hehey, Rognalf. Vi bor på samme sted. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fisk1: keep up the good work! Will do! Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Til de som har/hadde typografi, medievintenskap og informasjon & publiseringsteknologi? Hvilket av fagene første semester trengtes mest lesing? Har fått inntrykk av at typografi er det hardeste faget. Veldig mye fagstoff som må pugges, mens i de andre fagene føler jeg det er mye som jeg kunne fra før av. Er selvfølgelig litt opp til hver enkelt person hva som trenger mest arbeid, men hva leste dere mest på og hvilken eksamen var vanskeligst? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Til de som har/hadde typografi, medievintenskap og informasjon & publiseringsteknologi? Hvilket av fagene første semester trengtes mest lesing? Har fått inntrykk av at typografi er det hardeste faget. Veldig mye fagstoff som må pugges, mens i de andre fagene føler jeg det er mye som jeg kunne fra før av. Er selvfølgelig litt opp til hver enkelt person hva som trenger mest arbeid, men hva leste dere mest på og hvilken eksamen var vanskeligst? Typografi. Leser du ikke en hel del til det faget så sitter du i saksa. Typisk eksamensoppgave er å fordele forskjellige skrifteksempler i kategorier som type, font etc. Lykke til forresten, alle som har eksamen i år! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Sir_Wrathson, har du både IPT og typografi i år? Har vi sammen da kanskje? =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå