Mr.SS Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Apropos treningsstudio; leste at det finnes et på Arena Kallerud - hvordan er det ? Er jo veldig billig - 300 kroner i året, leste jeg. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Herlig da, ta seg en økt etter skoledagen Endret 19. august 2008 av BMWfab Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jepp Lurte bare på hvordan studioet er, er sikkert med dusj også? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Melde seg inn, kun for å kunne gå til skolen, og dusje før man starter. ^^ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Heheh. Hva skulle du starte på fredrik? Er for lat til å søke etter flyttesjauen, tjaset og maset! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Skal gå på mediemanagement. :--) Du? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Treningsstudio er det ikke på Nordbyen (med mindre de har bygd nå de siste årene). TV-stua pleier å bli låst hver gang noen arrangerer heidundranes vors der. Treningsrommet på skolen ligger i kjelleren, i samme bygg som videoredigeringsrommene/mac-labben/etc (dvs det bygget som er bygd rundt den fontena som ligger i midten, som det btw er vann i de 3 første dagene av skoleåret for å imponere, deretter tomt). Dette er 2 bomberom der det er satt inn en del treningsgreier, og vel verdt pengene om man ikke gidder å svi av 300/mnd hos Spenst etc. Litt bulefeeling, ikke at det er negativt. Dusj er det vel ikke der tror jeg, men det står vel dusjer andre steder, blant annet i 1. etasje i sykepleierbygget, der står det en på ene toalettet (gjorde vertfall). Bussholdeplass på Nordbyen vil vel også kunne være sykehuset, det ligger kun 30 meter nedenfor blokka. Endret 20. august 2008 av Marvil Lenke til kommentar
IQM Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 http://trimromgruppa.blogspot.com/ står det en del info om treningsrommet på HiG. Skal også nevnes at det er ett klatrerom i samme bygg. Det er 2 nye dusjer i samme bygg (ved siden av toalettene. Ikke så alt for langt fra treningsrommet.) Mener å huske at det koster 400 kr for å bli medlem i ett (eller 2) semester. Fiber hadde en artikkel på grupper og lag (http://fiber.hig.no/artikkel.php?id=310), dog litt utdatert. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Såeh, hvem droppet første forelesning idag da? ^^ (Var der jeg, men er sikkert endel som blåste litt i det) Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvilket brukernavn/passord bruker jeg for å logge inn på Fronter? Det går litt i surr her Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvilket brukernavn/passord bruker jeg for å logge inn på Fronter? Det går litt i surr her Studentnummeret ditt og passordet du laga selv. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvor eller hvordan får jeg lagd passord da? Gikk jeg glipp av det da jeg sto i kø i halvannen time for å ta bilde til student-ID? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvor logger jeg inn på fronter? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 https://fronter.com/hig/ Som sagt noen poster over dette, brukernavnet er studentnummeret ditt. Passordet er uvisst. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Dersom du ikke allerede har gjort det, men før du får tilgang til Fronter må du aktivere HiG-kontoen din her: Aktivering av brukerkonto ved HiG PIN-koden din står på giroen for semesteravgiften. Står også mye annet nyttig her: Praktisk informasjon til nye studenter Endret 21. august 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg hadde visst bare glemt passordet jeg lagde, men nå huska jeg det igjen Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Nå, hvordan går det med våre nye studenter? Fant dere noen verv/aktiviteter dere vil drive med i dag? Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Trives! Meget fornøyd med valget om å begynne her. (foreløpig) Signa meg opp som vakt på huset og skrev meg på for radioen. Kommer nokk også til å spille noe fotball, for å få noe trim Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Moro å høre. Trives nok jeg også Vil nok garantert bli med på fotball, samt vurderer jeg bandy-gruppa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå