Camron Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jessda, tilbake på Sørbyen igjen. Virker ikke som det er så mye liv her i kveld. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Da var det røffeste flyttelasset på plass i sentrum! Finpussen i morra Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Ankom byen i går, og vært på skolen og ordnet formaliteter i dag. Si meg, selger de ikke ordentlig traktet kaffe på skolen? På G-bygget fant jeg bare en slags kaffeautomat på kantina. Ikke at jeg lette så veldig godt, men jeg blir lei meg om de ikke har skikkelig kaffe. Endret 18. august 2008 av Skagen Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ankom byen i går, og vært på skolen og ordnet formaliteter i dag. Si meg, selger de ikke ordentlig traktet kaffe på skolen? På G-bygget fant jeg bare en slags kaffeautomat på kantina. Ikke at jeg lette så veldig godt, men jeg blir lei meg om de ikke har skikkelig kaffe. Den kaffen er forresten ganske god. De har filtermalt på den ene siden og hvis du vil ha litt ekstra god kaffe bruker du den andre hvor kaffebønnene kvernes, males og...ja. Du skjønner, den fine prosessen. Ypperlig kaffe synes nå jeg selv om det tar litt lengre tid før kaffen blir klar Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hvis du leter etter en barista finner du nok ikke det på Høgskolen i Gjøvik. Kaffeautomaten i kantina er nok eneste mulighet studentene har til å få seg en kaffeskvett. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Leste om en som ordnet noen formaliteter på skolen i dag. Det er vel ikke annet man skal gjøre enn å møte opp på onsdag (jeg er førsteårsstudent) og gjøre det som blir gitt beskjed om? Eller er det noe annet jeg ikke har tenkt på som må gjøres? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Leste om en som ordnet noen formaliteter på skolen i dag. Det er vel ikke annet man skal gjøre enn å møte opp på onsdag (jeg er førsteårsstudent) og gjøre det som blir gitt beskjed om? Eller er det noe annet jeg ikke har tenkt på som må gjøres? For deg som går første året vil dere få all informasjon på onsdag. De som evt har vært på skolen i dag har kanskje vært innom Sopp og fått husnøkkel osv. Hva vet jeg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Om det er meg du sikter til så var jeg bare å fikset noe krøll med studieavgiften og tilgangen til studweb, samt teste kaffen. Edit: Er det bybussen dere tar til/fra skolen? Endret 18. august 2008 av Skagen Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Om det er meg du sikter til så var jeg bare å fikset noe krøll med studieavgiften og tilgangen til studweb, samt teste kaffen. Sikta ikke spesielt til deg, nei Vet det var flere nye studenter innom skolen i dag. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg skrev innlegget til BMWfab. Tror jeg må bli flinkere til å quote de jeg svarer til. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Når det gjelder buss og Gjøvik har jeg overhodet ikke peiling da jeg bor 20 meter fra skolen og kjører bil dit jeg måtte, skulle, kunne dra Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Edit: Er det bybussen dere tar til/fra skolen? Du som er fra Trondheim er antageligvis vant til et mer omfattende bussnettverk enn det som eksisterer her i Gjøvik. Jeg har som Skrefsrud også bil, så jeg har relativt lite erfaring med bussene her i Gjøvik. Men, du er inne på riktig side. Finn ditt busstopp og en passende tid, så skal du nok finne frem. I de fleste tilfeller er det også mulig å nå skolen til fots, om bussen skulle utebli. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Jo, er kanskje litt bortskjemt med busstilbudet i Trondheim, hehe. Men ser ut til at det blir både litt buss og gåing for å komme til skolen, helt overkommelig. Også er det mye billigere å busse her i Gjøvik enn i Trondheim. Endret 18. august 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Sykkel er vel et greit fremkomstmiddel på Gjøvik.. Om man skal finne noe privat kan tongjordet/tongagjordet (skjønte aldri hvorfor bussen forbi huset vi hadde het Tonga) anbefales, da er man i gåavstand til butikk, sentrum og skole. Endret 19. august 2008 av Marvil Lenke til kommentar
brrah Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Takk for svar Noen som vet hvor nærmeste busstopp til Nordbyen er? Har syklet til sentrum osv, og er jo ikke så veldig mye lengre til skolen... Men vil hels slippe å være svett første dagen Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Takk for svar Noen som vet hvor nærmeste busstopp til Nordbyen er? Har syklet til sentrum osv, og er jo ikke så veldig mye lengre til skolen... Men vil hels slippe å være svett første dagen Jeg har gått for det meste. Synes det er ganske fint å gå her Har sett en del busser i område her, men synes det er lite med busstopper egentlig. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det er hvertfall et slit å gå fra byen hjem til sørbyen når man knapt har spist noen ting Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Takk for svar Noen som vet hvor nærmeste busstopp til Nordbyen er? Har syklet til sentrum osv, og er jo ikke så veldig mye lengre til skolen... Men vil hels slippe å være svett første dagen Jeg tok aldri buss fra Nordbyen, men mener da det er et busstopp like «bak» nordbyen (den siden som har plen). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hm, da var jeg på plass på Sørbyen i hvert fall... Noen som vet hvor man lovlig kan parkere, når man bor her? Parkeringen foran huset er jo maks 30min, samt kundeparkering for Rema-butikken i underetasjen. Såeh, noen luringer som har noen triks? Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Takk for svar Noen som vet hvor nærmeste busstopp til Nordbyen er? Har syklet til sentrum osv, og er jo ikke så veldig mye lengre til skolen... Men vil hels slippe å være svett første dagen Jeg tok aldri buss fra Nordbyen, men mener da det er et busstopp like «bak» nordbyen (den siden som har plen). Bekreftet Var nettopp bak der, så kom jeg over den bussplassen. Men tror det er like greit å gå, iallefall for min del Er det treningstudio her på Nordbyen studenthjem?.. Leste at det skulle være det, men har ikke funnet det. Tv-stua er også låst igjen av en grunn. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå