Myagos Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Fikk beskjed om at jeg måtte laste ned en ny patch på 18mb når jeg slo på spillet Er det noen som vet hva denne patchen fikser? Endret 7. mai 2008 av Myagos Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hmm er ikke sikker. Men det virker som om at fps er over 60 fps hele tiden nå.. Selv med 30 biler rundt en bensinstasjon som eksploderer. Videre ser det ut som om at spillet nå rendres i 1080p, altså ikke noe oppskaleringstull. Nei, nok tull nå. Patchen skulle fikse random freezes og mp tilkoblingsproblemer. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hehe, veldig bra Urgelol. Har ikke installert den enda. Spillet har funket helt utmerket for meg før patchen, så jeg må være sikker på at den ikke fucker opp noe. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Prøvde litt, det ser ut som at alt virker helt greit. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er det flere enn meg som sliter med pop-ups etter updaten? Før updaten hadde jeg nesten inge pop-ups, men nå etter updaten var det grusomt å kjøre gjennom downtown Algonquin. Hele skyskrapere dukket opp av intet Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Er det flere enn meg som sliter med pop-ups etter updaten? Før updaten hadde jeg nesten inge pop-ups, men nå etter updaten var det grusomt å kjøre gjennom downtown Algonquin. Hele skyskrapere dukket opp av intet Da laster ikke jeg ned updaten til GTA IV da jeg ikke bryr meg om multiplayerdelen Og mer pop ups etter en update er jo helt på tryne. Jeg har en enkel rutine først tar jeg på PS3 så signer jeg inn i 5 min og så frakobler jeg etterpå da betyr det jeg spiller GTA IV Endret 8. mai 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvis den fikser multiplayer så er det jo verdt å laste den ned! Men det kommer vel snart en patch som patcher patchen da Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Selvfølgelig er det ikke mer popups etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vel, du kan jo ikke si for sikkert at enkelte ikke opplever det. Det er jo ikke sånn at alle maskiner spiller av et spill prikk likt. All programkode er som kjent avhengig av annen programkode. Derfor er alt innen slik teknologi svært så relativt. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 getinthevan: prøv med en reinstall, det burde fikse det. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er det flere enn meg som sliter med pop-ups etter updaten? Før updaten hadde jeg nesten inge pop-ups, men nå etter updaten var det grusomt å kjøre gjennom downtown Algonquin. Hele skyskrapere dukket opp av intet Biler med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå