flueprat Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Da Lillestrøm tok imot Viking mandag, lå laget på sisteplass i serien. Men etter stemninga på stadion å dømme skulle man tro de spilte for Champions League-plass! Kanari-Fansen er Norges beste supportere, det skal de ha! Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Plankehaugen er Norges beste supporterklubb. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jepps, Kanarifævlane er nok norges beste supportere, litt p.ga stemning og popularitet, men mest p.ga den store variasjonen i sangene. Synger jo 20 forskjellige sanger hver kamp jo. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tja. Ålesund stiller vel sterkt med 10 000 tilskuere på samtlige 1. div. kamper de spilte i fjor. Angående sanger osv. er det jo selvfølgelig noen som er foran, som allerede nevnt Lillestrøm. Men uansett har jeg utrolig sansen for spesielt Ålesund og Fredrikstad når det kommer til folk på tribunene. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ja Ålesund har også fantastiske supportere. Over halvparten av folka på stadion har jo drakt! Men litt uenig om FFK. Mener de er litt for typisk supportere. Ingen særskilte trekk. Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Er man en bedre supporter når man har på seg drakt? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er man en bedre supporter når man har på seg drakt? Ikke nødvendigvis, men man har jo støttet klubben ved draktkjøp da. Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Når jeg sier at KFL kanskje er Norges beste supportere, mener jeg at de gir best lyd fra seg på tribunen og støtter laget i med- og motgang. Økonomisk støtte er også bra, men det er først og fremst investorenes oppgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå