Fruktkake Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg trenger det som prisguiden kaller "SO-DIMM (DDR2 micro)" på 333MHz. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Så jeg er ikke den eneste som ikke kommer inn på datakjeden sine sider Tenkte å skjekke hva de har inne av 120mm Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Som mange har også nevnt, PS3 til billigere penger takk. Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Tror jammen med Datakjeden vegard satt kampanje på feil Seagate harddisk. Han satte kampanje på ES.2 og ikkje SEAGATE BARRACUDA 7200.11 1TB. Kjedelig at ES.2 er såpass mye dyrere enn 7200.11. Er det mulig å fikse en go pris på 7200.11. Sorry at jeg maser Tja, jeg får ikke sjekket så rått rundt prisene på denne disken, men du kan søke på weben vår. To disker som falt litt i pris :-) Men nå kommer jeg meg ikke inn på min egen web... Får oppdatert prisene, men det hjelper i grunn lite. Vegard Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Som mange har også nevnt, PS3 til billigere penger takk. Vis du hadde giddet å lese litt i tråden så hadde du sett at PS3 blir ikke billigere fordi den er så billig allerede. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dette med at siden er nede minner med om Netshop sine super tirsdager før de ordnet ny server Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jepp, tenkte akkurat på det selv Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg trenger det som prisguiden kaller "SO-DIMM (DDR2 micro)" på 333MHz. Hvilken bærbar skal den i? Eller er det en ITX? Vegard Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Får virkelig håpe at nettsiden blir frisk snart! Har allerede handleliste fra noen kamerater som også ville kjøpe noen harddisker Edit: Slutt med å holde inne f5 folkens, slik at jeg kan få handlet Endret 15. mai 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det er en Acer Aspire 5610 eller 5612. Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Dette med at siden er nede minner med om Netshop sine super tirsdager før de ordnet ny server Ja dette var jo hyggelig. NOT... Oppe igjen nå, sikkert en som syns vi fikk for mange ordrer :-) Vegard Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er det mulig å få et tilbud på Sunbeam Rheobus Extreme? Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Får virkelig håpe at nettsiden blir frisk snart! Har allerede handleliste fra noen kamerater som også ville kjøpe noen harddisker Edit: Slutt med å holde inne f5 folkens, slik at jeg kan få handlet Hehehe, jeg ser at det er flere som ønsker å få disk under tusingen.. Men jeg tror jeg må få noen til å legge is på serverne, nå er det fryktelig ustabilt her... Vegard Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Siden er ikke oppe for meg ennå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Siden er ikke oppe for meg ennå Ikke her heller Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 We are currently updating our site. Please wait a few minutes. Vi oppdaterer sidene våre. Vennligst vent et par minutter. Refresh Herregud.. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg prøvde for halvannen time siden (før siden ble treg og ustabil) å reservere en Samsung TB-disk hos Datakjeden Bergen, og har prøvd mange ganger senere, men hver gang fått denne meldingen når jeg har prøvd å sende bestillingen: We are currently updating our site. Please wait a few minutes.Vi oppdaterer sidene våre. Vennligst vent et par minutter. Noe som kan gjøres? Lenke til kommentar
Incumbent Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har dere fiksa slik at prisen blir rett i datakjeden.no/butikk også nå ja.. herlig! slipper å ettersende mail da med ander ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå