Gå til innhold

Ønsker til Powerbuy hos Datakjeden

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig forskjellen på de to 24" skjermene? Jeg ser på specs, og klarer ikke se noen forskjell... kun varenummeret og prisen.

De er samme produkt, det kommer i 2 utgaver(glossy og matt farge, men invendige er de nøyaktig det samme) . Denne skjermen (SM2493HM ) har fått veldige god omtale og "Gold award" i en "24" LCD Roundup" hos AnandTech og disse er seriøse folk og tester grundig. Dette er en flott 24" og jeg har vært på jakt etter en hygglige pris på dette lenge. 3700 er en bra pris på dette og der er ikke noe å lure på, jeg har bestilt dette!

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig forskjellen på de to 24" skjermene? Jeg ser på specs, og klarer ikke se noen forskjell... kun varenummeret og prisen.

De er samme produkt, det kommer i 2 utgaver(glossy og matt farge, men invendige er de nøyaktig det samme)

Nå står det Glossy Black på begge to da... :hmm:

Lenke til kommentar

Selv om jeg har mer enn nok lageringsplass men 1 TB Samsung F1 har bra pris og frister fært.

Jeg har et spørmsål til "Datakjeden_Webshop representanten" :

Da jeg bestilte 2493HM hadde den gamel kampanjeprisen og varenr. Jeg har ikke lagt inn en ny order med denne nye varenr'n, bare sente en mail til Oslo butikken og henviste til den nye kampanjeprisen. Dette bør holdet, riktige?

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Vel håper på MX Revolution blir lagt ut i morra, er jo ingen trådløse mus i kampanjen iværtfall ikke noen gode noen :|

Jeg kan anbefale MX518. Har fingret meg igjennom det meste av mus, og har alltid vendt tilbake.

Morsomt. :tease:

Ja, det er fakta det altså. MX518 er blitt en klassiker og absolutt et must for meg ihvertfall. :) Kjøpte G5 og solgte den igjen, det blei aldri det samme. G9 er bare vond.. MX Revolution ligger litt så som så i hånden, men ellers greit til tross for at den er trådløs.

EDIT:

Nå kommer jo G15-tastene med norsk layout, det er en interresant tilbudsvare. :)

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
kan man hente varen i butikk eller gjelder bare prisene web.

Dette spørsmålet har blitt stilt 100 ganger i denne tråden, om du berre hadde tatt deg tid å lesa litt så.

1. Registrer/reserver vara på www.datakjeden.no/butikkenduvilhentavarai ( t.d. www.datakjeden.no/oslo)

2. Send ein epost til butikken du har reservert vara i med at du skal ha den til tilbodspris.

3. Hent vara i butikken.

Lenke til kommentar

Nåja, sett et par slike i raid så får du mye bedre pris per GB. :p Men fra spøk til alvor er det jo ganske fint at den koster 1000kr. Nå er prisene på 1TB helt konkuransedyktige med 500GB. De er bare 1 øre billigere per GB nå. Jeg kommer til å gå får den til 1239 ettersom den er mer stille til lagring (kilde), men ikke like rask. Jeg synes de ekstra kronene er verd det når man skal bruke den i mange år.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Selv om jeg har mer enn nok lageringsplass men 1 TB Samsung F1 har bra pris og frister fært.

Jeg har et spørmsål til "Datakjeden_Webshop representanten" :

Da jeg bestilte 2493HM hadde den gamel kampanjeprisen og varenr. Jeg har ikke lagt inn en ny order med denne nye varenr'n, bare sente en mail til Oslo butikken og henviste til den nye kampanjeprisen. Dette bør holdet, riktige?

Lureste er å sende en epost til Datakjeden Oslo der du sier hva du har gjort, og hva du ønsker :-) Så ordner det seg skal du se!

Vegard

Er powerbuy et engangstilfelle eller kommer det igjen?

Hvis ja så hadde det vært fint med LCD-tv i stede for Plasma :D

46-52" LCD fra f.eks samsung hadde ikke skadet :)

42" plasma blir for lite i denne omgang..

Tja, dagen er ikke omme enda. Du får poste et par ønsker da, og så skal jeg se om jeg rekker noe galt i kveld.

Mvh,

Vegard Waldal

Lenke til kommentar

Vi kommer til å gå midlertidig tom for Samsung F1 1GB i løpet av dagen i dag. Ehh, faktisk mens jeg skriver gikk vi tomme. Tilbudet holder seg selvsagt til midnatt, men det kommer til å ta en uke før vi får inn nye varer. Beklager dette på det sterkeste!!

Vi var rett og slett ikke klare over at det å være først med å krysse 1000 kroner for 1TB ville forårsake slike mengder bestillinger :-) To kunder kjøpte 20 disker, og både Samsung og vi rister litt på hodet.

Så: alle som har bestilt frem til ca 10:30 i dag vil få diskene sine innen et par dager. Resten av bestillingene som kommer i løpet av dagen og kvelden, kommer det til å være i overkant av en ukes leveringstid på. Beklager dette!

Mvh,

Vegard Waldal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...