Nizzen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) samsung f1 til 999 Endret 13. mai 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Hehe, de la til 10% Den koster 999,- nå Endret 13. mai 2008 av hifiking Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) iPOD Classic 80 gb Black ENDRET: Hvor mye billigere blir dette egentlig? Noen som har noen tall? Endret 13. mai 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Kan man hente varer i butikk i Oslo? Har kanskje ikkje fulgt med i timen? Priser... http://www.datakjeden.no/webshop/Campaign....?q=fl:574;ps:10 Endret 13. mai 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Priser... http://www.datakjeden.no/webshop/Campaign....?q=fl:574;ps:10 Den siden sier jo ikke noe om tidligere pris ... Endret 13. mai 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Angående henting i butikk: Dette blir i utgangspunktet vanskelig, men vi skal se hva vi kan gjøre Jeg vet ikke hvordan man skal tolke det, som et kanskje? Den prisen du ser er den gamle prisen, du får opp tilbudsprisen ved å trykke på varen. -Tet edit:tekst Endret 13. mai 2008 av Tetanus Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Priser... http://www.datakjeden.no/webshop/Campaign....?q=fl:574;ps:10 Den siden sier jo ikke noe om tidligere pris ... Sjekk prisguiden for å sammenlikne pris fra andre plasser Samsung f1 er neste 150 kr billiger enn amentio f.eks.. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Jeg lurte også på det med henting i butikk, jeg skal ha passport-disken og på den varen vil frakt utgjøre et prispålegg på over 10%. Ellers var dette et knall tiltak! Endret 13. mai 2008 av BazeLaze Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Da er det den 14 og jeg venter i spenning på å se hvilke utvalgte produkter som kommer på tilbud. Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Hei! Angående henting i butikk: Dere kan sende epost til "butikk"@datakjeden.no (a la [email protected]) for bestilling, og legge inn ordre på www.datakjeden.no/"butikk". Beregn et par dagers leveringstid. Da ble det jo enda billigere!!! Mvh, Vegard Waldal Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) hvorfor la de ut tilbud på en vare de ikke har? kameraet er bestilingsvare står det... kommer det andre tilbuder i morgen? Endret 14. mai 2008 av VikinGz Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvis man legger inn ordre hos en butikk (og ikke generell webshop), får man jo oppgitt en annen pris enn det som er tilbudsprisen. Hvordan vil dette fungere i praksis? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg er litt lei meg. Ingen Logitech diNovo'er, og ingen Beyerdynamic DT770pro... trist dag Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hvorfor la de ut tilbud på en vare de ikke har? kameraet er bestilingsvare står det... kommer det andre tilbuder i morgen? EOS450 er ikke lett å få tak i. Hørte med leverandøren og Canon i går og de trodde det tok 2-3 uker å dekke restordrene som ligger inne allerede. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hei, bare for å bli sikker på hvordan dette skal gjøres. Jeg sender en mail til [email protected] (som er butikken jeg vil hente varen i), og forteller at jeg vil ha en Popcorn Hour A-100 til tilbudspris, og så reserverer den til full pris på www.datakjeden.no/oslo ? Så når jeg kommer for å hente den betaler jeg bare 1549,- og ikke 1875,-. Er dette korrekt fremgangsmåte? Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 hei, bare for å bli sikker på hvordan dette skal gjøres.Jeg sender en mail til [email protected] (som er butikken jeg vil hente varen i), og forteller at jeg vil ha en Popcorn Hour A-100 til tilbudspris, og så reserverer den til full pris på www.datakjeden.no/oslo ? Så når jeg kommer for å hente den betaler jeg bare 1549,- og ikke 1875,-. Er dette korrekt fremgangsmåte? Jepp! Dette er riktig fremgangsmåte. Men for å være sikker: gjør det motsatt, registrer ordren på www.datakjeden.no/oslo først, og så send epost. Da kan du legge ved ordrenummer :-) Beklager at det er litt tungvindt, men det er egentlig en webkampanje. Vi har ikke på lager i alle ni butikker, men web har tilgjengelig :-) Mvh, Vegard Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 hvorfor la de ut tilbud på en vare de ikke har? kameraet er bestilingsvare står det... kommer det andre tilbuder i morgen? EOS450 er ikke lett å få tak i. Hørte med leverandøren og Canon i går og de trodde det tok 2-3 uker å dekke restordrene som ligger inne allerede. Hei! Varen er tilgjengelig, det er bare noe kødd med vareinfo på web. Vi har tilgjengelig i stort sett alle butikker og på web. Og det er riktig: Canon har store leveringsproblemer. Men vi kan supplere med varer direkte. NÅ :-) Mvh, Vegard Waldal Lenke til kommentar
Datakjeden_Webshop Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg er litt lei meg. Ingen Logitech diNovo'er, og ingen Beyerdynamic DT770pro...trist dag diNovo er der jo, men Beyerdynamic har jeg faktisk ikke pr i dag. Mvh, Vegard Waldal Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Pokker at jeg må prioritere bil nå om dagen! =) Bra tilbud! Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Står på nippen til å bestille den HP mediadirecten. Det står ikke nevnt noe sted, men leveres den med win home server? Ser at det andre steder står spesifisert at den leveres med, så tenkte kanskje denne ble levert uten OS for å holde prisen nede. -Tet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå