Sabretooth Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Slik jeg forstår det blir det laget CPUer med forskjellig stepping, der noen er dårligere enn andre. De med best stepping er altså mest overklokkingsvillige. Lurer på en del ting! Er det en måte å finne ut hva slags stepping min p4 2.4b har? F eks via et serienummer på undersiden av CPU... Er det slik at jo lenger en CPU har vært i produksjon (p4 2.4 med 533 mhz bus er relativt ny cpu på markedet)...jo er det slik at desto lenger en cpu har vært i produksjon så høyner det sjansen for å få en bedre stepping? Hva er oddsen for min cpu? Håper det er noen wizards her som kan opplyse meg og mitt sinn med fersk kunnskap... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 se på CPU, der står det masse tall?!=) ok! jeg veit! dum post! Lenke til kommentar
Sabretooth Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Jepp er noe som er skrevet på den. Men hva det betyr hadde vært interessant å visst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå