gtpassat Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Når jeg laster ned spill så får jeg beskjed om at det er utilstrekkilig plass. Men jeg har ingen spill innpå, men har lastet ned mye som det står nedlasting ferdig men så går det ikke videre mad innstaleringen. Hvordan får jeg slettet dette? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 jeg får dette noen ganger. men jeg har fått lasta ned masse andre spill. Hvilken spill har du prøvd? Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 alle nå etter telefonen låste seg på nedlasting fullført på endel spill jeg prøvde å laste ned. er det noen måte å finne ut om det ligger masse data på telefonen? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Som de fleste telefonene nå tildags har t720 dynamisk minne, som betyr at alt minne fordeles mellom bilder, meldinger, spill osv. Jeg vet ikke hvor mye t720 har, men sikkert ikke allverden, så sjekk om du har masse annet drit inne på telefonen..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå