Salt kjeks Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Hei Jeg trenger en ny skjerm, og tenker på 20"-24" LCD. Den bør ikke koste noe særlig over 4000, gjerne mindre om det går. (pris endret)Den skal brukes til spilling i tillegg til surfing/skriving etc. Dermed er perfekt bildekvalitet ikke fullt så viktig som at den er god å spille med. Jeg vil også at den skal ha høydejustering og tilt slik at jeg ikke blir sittende med vond nakke. Så jeg lurer på om hva som vil gi best spillopplevelse, av 20",22" og 24", med mitt budsjett. Takk for tips! Endret 8. mai 2008 av grizzlyx Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har innsett at det kan være smart å øke budsjettet litt... Kan jeg få noe bra til 4000? Er denne god Samsung SyncMaster 2493HM ? Flott hvis noen har noen innspill Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Tror heller jeg vil ha 22". Er det noen greie til 2000 pluss/minus 500 som kan justeres i høyden? EDIT: Nja... virket litt dødt her, ikke mye respons å hente, men tror jeg går for Asus VW222U. Endret 9. mai 2008 av grizzlyx Lenke til kommentar
DustOverKill Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 perfekt skjerm til en billig penge Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Godt å høre ^^ Viktigst at den er greit til gaming, så bestemte meg for å ikke bruke så veldig mye penger på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå