killabie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Lurer på hvor mye jeg kan få igjen for denne PC-en??? Kabinett:Cooltek HTPC, Aluminium,Sølv med 7" touch-screen skjerm http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=50377 Hovedkort: Asus P5W DH Deluxe hovedkort S775 975X ATX 2XGLAN, FW, FSB1066 Prossesor: Core 2 Duo E6600 Minne: Kingston HyperX 4GB 800MHz DDR2 PC2 6400 4x1GB CL4 (4-4-4-12) Skjermkort: Club3D Radeon HD 2600PRO Heatpipe 512MBATI RV630PRO, HDTV,600 MHz,HDCP Sapphire ATI Radeon X 1900XT 512MB PCI-E Ellers så er det en 250GB WD HD Hiper 580W strømforsyning Et eller annet DVD brenner samt en Zalman skjermkort-kjøler Endret 8. mai 2008 av killabie Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) ... Ellers så er det en 250GB WD HDHm, det var da "fryktelig dårlig" med lagringsplass du hadde sett i forhold til andre specs. Det som er vanskelig her er at det er et noe spesielt produkt, og sånn sett vanskelig å fastsette en pris. Du burde vel klare å få et sted rundt 4000 for kassa di vil jeg tro. Endret 8. mai 2008 av geir__hk Lenke til kommentar
killabie Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 ... Ellers så er det en 250GB WD HDHm, det var da "fryktelig dårlig" med lagringsplass du hadde sett i forhold til andre specs. Det som er vanskelig her er at det er et noe spesielt produkt, og sånn sett vanskelig å fastsette en pris. Du burde vel klare å få et sted rundt 4000 for kassa di vil jeg tro. Lurte litt på om jeg skulle sette i litt mer lagring ja, da jeg nesten aldri bruker mer enn den en av 4 disker i spill maskina... PC-en som skal selges er satt sammen til bruk som multimedia pc Har nesten bare streamet lyd/bilde fra servern. derfor lite lagring... Lenke til kommentar
killabie Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 *Kremt* "Bump" Ikke for å mase, men det må da finnes flere der ute som kansje kan hjelpe meg... Trodde kansje den ville ha litt høyere verdi enn 4 lapper som nevnt over her... Kom frem til ca. 6 lapper viss jeg delte i 2 av full pris da Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ja den er i alle fall verdt 6 lapper etter min mening...treffer du på den rette på finn.no så kan du nok får 7000-8000 for den.. Tror jeg da Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 klassiske svaret: Sett den sammen i prisguide og del det på 2 det burde gi deg en idè om hva den er verdt. men selfølgelig så må du jo ta i bettraktning tilstanden på kabinettet, slitasje etc. Lenke til kommentar
killabie Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 klassiske svaret: Sett den sammen i prisguide og del det på 2 det burde gi deg en idè om hva den er verdt. men selfølgelig så må du jo ta i bettraktning tilstanden på kabinettet, slitasje etc. Kabinettet ser ubrukt ut, bare monterte delene i så plasserte det på stuen ved tvn. ellers så er alt i tipp topp stand. Har bare demontert kjølerne på hk for å bytte pasta samt fjernet de blekk dekslene som var over kjølerne.. Dette for å få ett kaldere hk.. Finner ikke alle delene i prisguiden, men vet sånn ca. hva de kostet ny... Takk for hjelp godt folk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå