dsafd Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Hei.. Har lyst til å bestille meg ein Måltidserstatter ifra Proteifabrikken.no ( http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=1939 ) Vil dette pga å prøve å gå ned litt i vekt, sliter litt med å spise sjikkelig mat, også er det ikke alltid jeg spiser mat(om morningen) Men er det noen som har prøvt dette? Om det metter? Eller er det bare for å få i deg det sunne? jeg blir vel halv mett?? og på kveldene kan jeg drikke dette som kveldsmat? Og da tenker jeg på om det er for mykje karbohydrater i det, har hørt viss jeg skal ned i vekt så bør jeg ikkje spise så mykje karbo før jeg legger deg.. Endret 26. juni 2012 av dsafd Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 nei du blir ikke mett, spis riktig sunn mat istede. bedre og billigere. man bør aldri erstatte vanlig mat med slike produkter. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Måltidserstatter er fint for å ha full kontroll på kaloriene. Man vet alltid hvor mye man får i seg. Jeg har aldri prøvd måltidserstatter. Men det er mye godsaker i det der. T.o.m super omega 3-6-9. Kvalitetsproteiner, langsommer karbs, fiber osv. Jeg vet ikke om det metter, men jeg vil sterkt anta at det metter pga det høye proteininnholdet og så har det jo fiber også. Karbohydrater metter mest, men kombinasjonen av alt dette her kommer sikkert til å mette veldig godt. Bare husk at hvis du går inn for å handle mye av dette, kan det lønne seg med et 25% rabatt kort til 399, da sparer du 100 kr hver gang du handler en slik boks. Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Måltidserstatter er fint for å ha full kontroll på kaloriene. Man vet alltid hvor mye man får i seg. Jeg har aldri prøvd måltidserstatter. Men det er mye godsaker i det der. T.o.m super omega 3-6-9. Kvalitetsproteiner, langsommer karbs, fiber osv. Jeg vet ikke om det metter, men jeg vil sterkt anta at det metter pga det høye proteininnholdet og så har det jo fiber også. Karbohydrater metter mest, men kombinasjonen av alt dette her kommer sikkert til å mette veldig godt. Bare husk at hvis du går inn for å handle mye av dette, kan det lønne seg med et 25% rabatt kort til 399, da sparer du 100 kr hver gang du handler en slik boks. Okey:) men kan jeg både drikke dette og lage meg ein proteinshake til eit måltid? eller er det ikkje noe vits? har tenkt å bruke det på morningen og på kvelden.. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Okey:) men kan jeg både drikke dette og lage meg ein proteinshake til eit måltid? eller er det ikkje noe vits? har tenkt å bruke det på morningen og på kvelden.. Ikke vits med proteinshake til dette nei, du får nesten 30 gram kvalitetsproteiner for hver servering. Endret 7. mai 2008 av Databamse Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Okey:) men kan jeg både drikke dette og lage meg ein proteinshake til eit måltid? eller er det ikkje noe vits? har tenkt å bruke det på morningen og på kvelden.. Ikke vits med proteinshake til dette nei, du får nesten 30 gram kvalitetsproteiner for hver servering. Okey:) som sagt jeg vil ned i vekt, har bulka meg opp nå og har ein god del muskler, men har for mykje fett, så jeg vil ned litt med fettprosenten. Men sliter litt med og spise sunn og god mat.. Men kan jeg merke litt resultater med og bruke dette om morningen, skolen og kvelden? og inn på mykje diett trening.. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Okey:) som sagt jeg vil ned i vekt, har bulka meg opp nå og har ein god del muskler, men har for mykje fett, så jeg vil ned litt med fettprosenten. Men sliter litt med og spise sunn og god mat.. Men kan jeg merke litt resultater med og bruke dette om morningen, skolen og kvelden? og inn på mykje diett trening.. Jeg har ingen personlig erfaring med bruk av måltidserstatning, men ifølge proteinfabrikken så står det på produktets reklame, følgende: "Meal-RP er en måltidserstatter for vektreduksjon." Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Bytt ut kornprodukter med tilsvarende kcal fra grønnsaker og frukt. 1 brødskive VS 250g ananas. Isteden for ris og kylling, ta kylling og masse grønnsaker osv. Det er ingen ting som heter måltidserstatter for vektreduksjon osv. Det er regler om min og maks nivåer for å kunne kalle det måltidserstatter og blir det forlite kcal etter egen kroppsvekt så tilsetter man mer karbohydrat. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Bytt ut kornprodukter med tilsvarende kcal fra grønnsaker og frukt. Det kommer an på hvilke frukter du snakker om. Ikke alle frukter er bra for deg. 'Det er ingen ting som heter måltidserstatter for vektreduksjon osv.Det er regler om min og maks nivåer for å kunne kalle det måltidserstatter og blir det forlite kcal etter egen kroppsvekt så tilsetter man mer karbohydrat. Du får nevne det til proteinfabrikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå