E-wok Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 FIn tråd. Personlig har jeg lite å stille opp med mot de fleste her. Jeg sliter meg gjennom Expert-career atm, så jeg venter litt med å poste mine... Men skal få en venn av meg til å regge seg her. Joacking1337 heter han på Live. crow: Et forslag er jo at vi må ha en liten lapp med "gamer.no" elns på ved siden av skjermen. Så vet vi i hvert fall at ingen cheater. Ellers håper jeg virkelig ingen her inne er stygge nok til å finne et bilde på nettet å claime at det er dems egen score. Lenke til kommentar
robstr Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har oppdatert career-setlisten. Det er kjedelig, så jeg tar resten senere. Gjør om på de som _Master_ har bedre på senere. Har bare ført opp de bildene som er i denne tråden. _Master_, er det en mulighet for å få bilder fra setlista di? Har kameraet mitt hos en kompis der vi tar noen bilder til en bok. men kan få tak i det om et par dager så skal jeg laste opp (eventuelt at du kan legge meg til vist du har live å skjekke leaderboards vist du vil ) Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hvis noen av dere har nettby, skjekk ut Guitar Hero gruppa. Veldig aktiv gruppe der det finnes mange gode spillere. F.eks en som har 50FC's på GH3, og en som har 58!! FC's på GH2. Check it out. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 ooooo, jeg topper noen scores 1. Starting Out Small Slow Ride - Foghat - 217,246 Story of My Life - Social Distortion - 439,912 Sabotage - Beastie Boys - 180,858 2. Your First Real Gig School’s Out - Alice Cooper - 161,073 Sunshine of Your Love - Cream - 263,858 Barracuda - Heart - 285,278 Reptillia - The Strokes - 170,779 4. European Invasion Anarchy in the U.K. - The Sex Pistols - 328,660 5. Bighouse Blues Helicopter - Bloc Party - 278,543 6. The Hottest Band On Earth Monsters - Matchbook Romance - 331,617 7. Live In Japan 3's and 7's - Queens of the Stone Age - 396,654 8. Battle For Your Soul Number of the Beast - Iron Maiden - 566,006 One - Metallica - 541,676 (jeg har 503k på TTFAF) Lenke til kommentar
joacking1337 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Yo, måtte regge meg her i og med at det var et forum som tok for seg tema. Gidder ikke poste noen spesielle scores her, men heter joacking1337 også på scorehero.com Jeg er heller ingen sqeezer eller bruker SP-path på drittlåter jeg ikke bryr meg om. Har også vært passe slack når det kommer til å farme points på de letteste sangene, så om dere sjekker scorsa på scorehero er de pretty bad. Men ttfaf er jo garantert det største temaet selvom jeg ikke har lest så mye annet her, men den spiller jeg typ _aldri_, men har 5* og er fornøyd nok. Hater låta intenst, så er ikke den jeg spiller akkurat. har 647k eller noe på Through the fire and flames (står på scorehero). Er mer gira på The way it ends, der har jeg gjort det ganske bra faktisk, er på 16 plass på scorehero på den. 615k. greit fornøyd med det, men var en FC-chocke, så var egentlig forbanna da jeg bomma på den, ellers hadde jeg FCa den og vært topp 10, noe som hadde vært fett. Men jeg er gira på å få spilt med noen fra Norge som er decent i GH, så man kan få litt konkuranse, isteden for de bedritene 12 år gamle spoiled drittungene som spiller på XBL. Add meg eller send meg en melding. Joacking1337 er gamertaggen min, så får vi tatt en match /J Lenke til kommentar
Oleewtf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Joa, jeg er utrolig fornøyd med Through the fire and flames rekorden min. Jeg har ikke noe kamera atm så bilde er uaktuelt. Men har en liten youtube profil som jeg har begynt å legge ut filmer på, har bare 2 nå, men kommer fler. Scoren er på 404k. Gå inn på: Youtuben min får å se scoren på TtFaF og Cult of Personality. Jo forresten, jeg spiller på Xbox360, så hvis noen er interrisert i å ta en Pro Face-off eller en Co-op er det bare og sende meg PM her, eller legg til GamerTagen min m/ melding som er: rand0mnewbn0r. Endret 22. mai 2008 av Oleewtf Lenke til kommentar
joacking1337 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Joa, jeg er utrolig fornøyd med Through the fire and flames rekorden min. Jeg har ikke noe kamera atm så bilde er uaktuelt. Men har en liten youtube profil som jeg har begynt å legge ut filmer på, har bare 2 nå, men kommer fler. Scoren er på 404k. Gå inn på: Youtuben min får å se scoren på TtFaF og Cult of Personality. Jo forresten, jeg spiller på Xbox360, så hvis noen er interrisert i å ta en Pro Face-off eller en Co-op er det bare og sende meg PM her, eller legg til GamerTagen min m/ melding som er: rand0mnewbn0r. Kan ta en match eller to mot deg jeg, men add meg isteden, Joacking1337 (as in my username) siden ditt ikke akkurat er så lett å huske btw har jeg kamera, men gidder ikke ta noen bilder før folk ikke tror på det jeg sier, som mest sansynlig ikke skjer Lenke til kommentar
Oleewtf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Joa, jeg er utrolig fornøyd med Through the fire and flames rekorden min. Jeg har ikke noe kamera atm så bilde er uaktuelt. Men har en liten youtube profil som jeg har begynt å legge ut filmer på, har bare 2 nå, men kommer fler. Scoren er på 404k. Gå inn på: Youtuben min får å se scoren på TtFaF og Cult of Personality. Jo forresten, jeg spiller på Xbox360, så hvis noen er interrisert i å ta en Pro Face-off eller en Co-op er det bare og sende meg PM her, eller legg til GamerTagen min m/ melding som er: rand0mnewbn0r. Kan ta en match eller to mot deg jeg, men add meg isteden, Joacking1337 (as in my username) siden ditt ikke akkurat er så lett å huske btw har jeg kamera, men gidder ikke ta noen bilder før folk ikke tror på det jeg sier, som mest sansynlig ikke skjer Added, btw jeg er veldig godtroende;) Film matchen vår da;o Lenke til kommentar
joacking1337 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 hehe ja kan prøve å filme den, (kanskje dette blir dobbelpost, postet nettopp en som ikke kom med) men care, however; har ei lita søster i huset som var glad i et webcam en gang i tida, så får sikkert fiksa det Kan kanskje legge den ut et sted, og poste link her, så tapern kan få litt pepper ^^ anyways, tar matchen i helgen da jeg er hjemme om det passer for deg finne frem gode Les Paulen så kommer vi i mål! Lenke til kommentar
Oleewtf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 hehe ja kan prøve å filme den, (kanskje dette blir dobbelpost, postet nettopp en som ikke kom med) men care, however; har ei lita søster i huset som var glad i et webcam en gang i tida, så får sikkert fiksa det Kan kanskje legge den ut et sted, og poste link her, så tapern kan få litt pepper ^^ anyways, tar matchen i helgen da jeg er hjemme om det passer for deg finne frem gode Les Paulen så kommer vi i mål! Jupp bare msg:D Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Her er noen av mine. Orka ikke spille One, så det er ikke min score Lenke til kommentar
joacking1337 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Her er noen av mine. Orka ikke spille One, så det er ikke min score Hei Fleskefinn, Olav/Kcorn snakka om deg, at du var relativt god. add meg på live "joacking1337" så tar vi en match om du er gira Lenke til kommentar
Oleewtf Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Her er noen av mine. Orka ikke spille One, så det er ikke min score Faen, jeg er lissom best på skolen min, men når jeg ser her er jeg dårligst :/ Jeg må pracce mer ser det ut som ;P Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Satan å drevne folk a Her må det spilles Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Selv har jeg enda til gode å i det hele tatt klare TTFAF på Expert. Møkkadrittspill starpowerhomo. Lenke til kommentar
joacking1337 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Selv har jeg enda til gode å i det hele tatt klare TTFAF på Expert. Møkkadrittspill starpowerhomo. l2tap da Lenke til kommentar
jahaha Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 kansje noe for dere? http://www.cafeen.no/GUITAR_HERO_KONKURRANSE.html Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 har noen av dere tips til å klare TTFAF og Raining Blood? sliter grusalt med dem..:S Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 570k på TTFAF nå. Bilde kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå